Μετά τις τοποθετήσεις παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ Σάμου τρεις εκπαιδευτικοί (3) ΠΕ70/Δασκάλων, μία (1) ΠΕ60/Νηπιαγωγών, μία (1) ΠΕ08/Εικαστικών και ένας (1) ΠΕ86/Πληροφορικής.
Τα αντίστοιχα οργανικά που παραμένουν κενά είναι:
- για τους ΠΕ70/Δασκάλων : Παγώνδα (2) , Πύργου (1). Σύνολο 3
- για τους ΠΕ60/Νηπιαγωγών : Παγώνδα (1), Πύργου (2), 2ο Καρλοβάσου (1), 3ο Καρλοβάσου (1). Σύνολο 5
- για τους ΠΕ08/Εικαστικών : 1ο Νέου Καρλοβάσου (1)
Εφόσον παραμένουν εκπαιδευτικοί χωρίς τοποθέτηση, ακολουθεί η διαδικασία της Β’ φάσης. Η ΔΙΠΕ Σάμου θα ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν εκ νέου τα εναπομείνοντα οργανικά κενά για να τοποθετηθούν. Αν υπάρξουν εκπαιδευτικοί που δεν θα τοποθετηθούν στη Β’ φάση, ακολουθεί η διαδικασία της Γ’ φάσης, όπου τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί με τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες δυσμενών συνθηκών (μόρια).
Μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε ορισμένες σχολικές μονάδες θα προκύψουν λειτουργικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών.
- Η ΔΙΠΕ Σάμου θα καλέσει όλους τους εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου ή της ίδιας ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
- Το ΠΥΣΠΕ θα χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
- Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
- Αν κανείς εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, χαρακτηρίζεται υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.
- Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Τότε, σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Στη συνέχεια οι υπεράριθμοι:
θα παραμείνουν στην ίδια σχολική μονάδα, αν προκύψουν νέα λειτουργικά κενά, από αποσπάσεις, εκπαιδευτικές άδειες, γονικές μακροχρόνιες άδειες κ.α. Για αυτά τα λειτουργικά κενά προηγούνται για τοποθέτηση οι υπεράριθμοι.
Θα προηγηθούν επίσης στις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά της περιοχής μετάθεσής τους, αν κάνουν δήλωση τοποθέτησης, αλλά η διάθεσή τους θα γίνει σύμφωνα με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο μονάδων μετάθεσής τους (μεταξύ όλων των υπεραρίθμων της περιοχής μετάθεσης τους)
Δείτε τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στην Α’ Σάμου :
- Των δασκάλων στο: https://epikoinonia-samou.blogspot.com/2022/06/70.html
- Των νηπιαγωγών στο: https://epikoinonia-samou.blogspot.com/2022/06/60.html
- Των Ειδικοτήτων και της Ειδικής Αγωγής στο: https://epikoinonia-samou.blogspot.com/2022/06/blog-post_89.html
και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στην Ικαρία και στους Φούρνους στο: https://epikoinonia-samou.blogspot.com/2022/06/blog-post_74.html
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Κακαγιάννης Αντώνης, π. Αιρετός ΠΥΣΠΕ Σάμου
antoniskak18@gmail.com-6944271826/6940556436
Δάλλη Μαρία, π. Αναπληρώτρια Αιρετή ΠΥΣΠΕ Σάμου
dalllimar@yahoo.com-6974476651
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου