Μετά την άτακτη φυγή των Ελληνόπουλων απ' τα Ελληνικά Σχολεία:
1.1 Kάνουμε απεγνωσμένη προσπάθεια για επείγουσες αλλαγές στο Ν. 4027/ 2011 ή και την κατάργησή του, ώστε να σώσουμε ό,τι έχει απομείνει απ΄ τα Ελληνικά Σχολεία και ιδιαίτερα το Λύκειό μας, για να μη χαθεί κανένα Παιδί μας.
1.2 Επειδή όμως το ΥΠΔΒΜΘ αργεί, πρέπει να ετοιμάσουμε τώρα πλάνο Β για τις 22 Αυγούστου 2012. Τι θα κάνουμε, αν δεν υπάρχει το αναγκαίο προσωπικό;
2. Για τα Παιδιά μας που μετακινήθηκαν ήδη στα γερμανικά Σχολεία προσπαθούμε παράλληλα να ενημερώσουμε:
2.1 τους Έλληνες Γονείς σε όλη την Ανατολική Βεστφαλία για το πόσο σπουδαίο είναι, να δηλώσουν τα Παιδιά τους στη Μητρική Γλώσσα και στα Ελληνορθόδοξα Θρησκευτικά -ιδίως αυτά που έφυγαν απ' τα Ελληνικά Σχολεία- και
2.2 τους Γερμανούς αρμόδιους και τη γερμανική κοινή γνώμη για τα δικαιώματα των Παιδιών μας για Μητρική Γλώσσα, Ελληνορθόδοξα Θρησκευτικά και για δίγλωσση διαπολιτισμική εκπαίδευση.
3. Για να ξεκινήσουμε (στο 2012 = 51ο έτος της μεγάλης Μετανάστευσης των Ελλήνων προς Γερμανία!) το διάλογο για την καλύτερη διοργάνωση της πρέπουσας προσφοράς των Γερμανικών Σχολείων στα Ελληνόπουλα, σας στέλνω:
3.1 το γράμμα των Αντιπροσώπων των Γερμανικών Μαθητικών Κοινοτήτων σε επίπεδο Κρατιδίου ΒΡΒ, αν δεν το έχετε ήδη. Πάντως μπράβο τους για τις ερωτήσεις και τις προτά-σεις τους. Ούτε δικηγόροι μας να ήταν, θα έγραφαν έτσι.
3.2 Μια περιγραφή της δίγλωσσης προσφοράς του Gesamtschule Kaiserplatz στο Krefeld,
3.3 ένα φύλλο της δίγλωσσης Μαθητικής Εφημερίδας των εκεί Ελληνόπουλων και
3.4 ένα δημοσίευμα, για να δούμε τι κάνουν Γερμανοί Γονείς και το Σχολείο, για να μορφώσουν τα μονόγλωσσα Παιδιά τους δίγλωσσα. Κι εμείς έχουμε δίγλωσσα Παιδιά και τα μορφώνου-με ...; για να ξαναβάλλουμε το ερώτημα τώρα όχι Ελληνικό Σχολείο ή Δίγλωσσο, αλλά το ερώτημα τι θα κάνουμε με τα Παιδιά μας που τώρα -κακήν κακώς, εκούσια ή ακούσια- φοιτούν στα Γερμανικά Σχολεία. Μήπως τώρα μπορούμε να συζητήσουμε χωρίς προκα-ταλήψεις για το καλό τους; Πρέπει μέχρι τις 'πατατοδιακοπές' να έχουμε ολοκλη-ρωμένη πρόταση, διαφορετικά θα χαθεί και το σχολ. έτος 2013/14.
Παρακαλούμε βοηθήστε μας κι Εσείς με τον τρόπο σας και στους τρεις γενικούς, αλλά και στους επί μέρους στόχους μας. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΟΛΕΣ & ΟΛΟΥΣ.
Πάντως "δεν είναι κρίμα κι άδικο και βάσανο μεγάλο", όταν εδώ "φυλάμε Θερμοπύλες", στην Πατρίδα ακούμε το "πρώτα ο Πολίτης" και σε κάθε μήνυμα απ' την Ελλάδα μας μάς γράφουν ότι οι Ομογενείς είμαστε δήθεν σπουδαίο κι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού και ότι ..., τώρα ούτε μας απάντησε κάποιος, έστω ότι έλαβε το γράμμα μας;
Πώς συνδυάζονται αυτά;΄
1.1 Kάνουμε απεγνωσμένη προσπάθεια για επείγουσες αλλαγές στο Ν. 4027/ 2011 ή και την κατάργησή του, ώστε να σώσουμε ό,τι έχει απομείνει απ΄ τα Ελληνικά Σχολεία και ιδιαίτερα το Λύκειό μας, για να μη χαθεί κανένα Παιδί μας.
1.2 Επειδή όμως το ΥΠΔΒΜΘ αργεί, πρέπει να ετοιμάσουμε τώρα πλάνο Β για τις 22 Αυγούστου 2012. Τι θα κάνουμε, αν δεν υπάρχει το αναγκαίο προσωπικό;
2. Για τα Παιδιά μας που μετακινήθηκαν ήδη στα γερμανικά Σχολεία προσπαθούμε παράλληλα να ενημερώσουμε:
2.1 τους Έλληνες Γονείς σε όλη την Ανατολική Βεστφαλία για το πόσο σπουδαίο είναι, να δηλώσουν τα Παιδιά τους στη Μητρική Γλώσσα και στα Ελληνορθόδοξα Θρησκευτικά -ιδίως αυτά που έφυγαν απ' τα Ελληνικά Σχολεία- και
2.2 τους Γερμανούς αρμόδιους και τη γερμανική κοινή γνώμη για τα δικαιώματα των Παιδιών μας για Μητρική Γλώσσα, Ελληνορθόδοξα Θρησκευτικά και για δίγλωσση διαπολιτισμική εκπαίδευση.
3. Για να ξεκινήσουμε (στο 2012 = 51ο έτος της μεγάλης Μετανάστευσης των Ελλήνων προς Γερμανία!) το διάλογο για την καλύτερη διοργάνωση της πρέπουσας προσφοράς των Γερμανικών Σχολείων στα Ελληνόπουλα, σας στέλνω:
3.1 το γράμμα των Αντιπροσώπων των Γερμανικών Μαθητικών Κοινοτήτων σε επίπεδο Κρατιδίου ΒΡΒ, αν δεν το έχετε ήδη. Πάντως μπράβο τους για τις ερωτήσεις και τις προτά-σεις τους. Ούτε δικηγόροι μας να ήταν, θα έγραφαν έτσι.
3.2 Μια περιγραφή της δίγλωσσης προσφοράς του Gesamtschule Kaiserplatz στο Krefeld,
3.3 ένα φύλλο της δίγλωσσης Μαθητικής Εφημερίδας των εκεί Ελληνόπουλων και
3.4 ένα δημοσίευμα, για να δούμε τι κάνουν Γερμανοί Γονείς και το Σχολείο, για να μορφώσουν τα μονόγλωσσα Παιδιά τους δίγλωσσα. Κι εμείς έχουμε δίγλωσσα Παιδιά και τα μορφώνου-με ...; για να ξαναβάλλουμε το ερώτημα τώρα όχι Ελληνικό Σχολείο ή Δίγλωσσο, αλλά το ερώτημα τι θα κάνουμε με τα Παιδιά μας που τώρα -κακήν κακώς, εκούσια ή ακούσια- φοιτούν στα Γερμανικά Σχολεία. Μήπως τώρα μπορούμε να συζητήσουμε χωρίς προκα-ταλήψεις για το καλό τους; Πρέπει μέχρι τις 'πατατοδιακοπές' να έχουμε ολοκλη-ρωμένη πρόταση, διαφορετικά θα χαθεί και το σχολ. έτος 2013/14.
Παρακαλούμε βοηθήστε μας κι Εσείς με τον τρόπο σας και στους τρεις γενικούς, αλλά και στους επί μέρους στόχους μας. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΟΛΕΣ & ΟΛΟΥΣ.
Πάντως "δεν είναι κρίμα κι άδικο και βάσανο μεγάλο", όταν εδώ "φυλάμε Θερμοπύλες", στην Πατρίδα ακούμε το "πρώτα ο Πολίτης" και σε κάθε μήνυμα απ' την Ελλάδα μας μάς γράφουν ότι οι Ομογενείς είμαστε δήθεν σπουδαίο κι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού και ότι ..., τώρα ούτε μας απάντησε κάποιος, έστω ότι έλαβε το γράμμα μας;
Πώς συνδυάζονται αυτά;΄
Με εκτίμηση
Για τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Nικόλαος Παναγιωτόπουλος,
Για τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Nικόλαος Παναγιωτόπουλος,
Πρόεδρος Ελληνικής Κοινότητας Gütersloh
Τηλ. 0049-5242-7892
Τηλ. 0049-5242-7892
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου