Καλό θα είναι, εφόσον θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 29-06-26 οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, να περιμένουν τα λειτουργικά κενά που θα πρέπει να ανακοινώσει η ΔΙΠΕ Σάμου και στη συνέχεια να υποβάλουν ή να τροποποιήσουν την αίτηση απόσπασής τους, με την προϋπόθεση ότι τα λειτουργικά κενά θα ανακοινωθούν μέσα στο χρονικό διάστημα των αιτήσεων αποσπάσεων.
Επίσης, καλεί τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου εφόσον επιθυμούν να αποσπαστούν εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Σάμου για το διδακτικό έτος 2026-2027, να υποβάλλουν σχετική αίτηση, από τις 26/06/2026 έως και 03/07/2026, σύμφωνα με τις οδηγίες που δόθηκαν με την υπ’ αριθμ. 4834/12-06-2026 πρόσκληση της ΔΙ.Π.Ε.
Δείτε εδώ την προηγούμενη ανακοίνωσή μας,
εδώ την ανακοίνωση της ΔΙΠΕ Σάμου και εδώ την αίτηση απόσπασης
Κακαγιάννης Αντώνης
πρώην
αιρετός ΠΥΣΠΕ Σάμου
Δ/ντής
Δ.Σ. Μυτιληνιών (6944271826)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου