Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

ΑΣΕΠ: Σχετικά με το χρόνο έκδοσης των πινάκων κατάρτισης Ειδικής Αγωγής για την πρόσληψη αναπληρωτών

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣΕΠΣε συνέντευξή του στη σημερινή Εφημερίδα των Συντακτών ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ Αθανάσιος Παπαϊωάννου απαντά στο θέμα που έχει προκύψει με τον κίνδυνο της έγκαιρης κατάρτισης των νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής έτσι ώστε να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών για το νέο σχολικό έτος σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας

Η ερώτηση του συντάκτη της Εφημερίδας των Συντακτών:     Αυτή την περίοδο «τρέχουν» οι διαδικασίες των Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή. Σύμφωνα με εξαγγελίες του επιτελείου του Υπουργείου Παιδείας οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα γίνουν από τους νέους πίνακες ενώ οι διορισμοί μονίμων από τους παλιούς που λήγουν 31 Αυγούστου. Οι

διαδικασίες προσλήψεων όμως των αναπληρωτών εκπαιδευτικών γίνονται στις αρχές Αυγούστου από το Υπουργείο Παιδείας (Προκήρυξη, θέσεις, αιτήσεις, προτιμήσεις κλπ). Πώς θα γίνει αυτό εάν εσείς δηλώνετε ότι οι νέοι πίνακες θα είναι έτοιμοι στα τέλη Αυγούστου;

Η απάντηση του Προέδρου του ΑΣΕΠ: Όταν μας έλθουν ηλεκτρονικά από το Υπουργείο τα δικαιολογητικά των υποψηφίων θα ρίξουμε όλο μας το βάρος για να εκδοθούν τα προσωρινά το ταχύτερο δυνατόν και να έχουμε τελειώσει μέχρι το τέλος Αυγούστου (όχι όμως, κατ’ ανάγκην, στο τέλος Αυγούστου). Κάθε πρόβλεψη για το πέρας μιας ελεγκτικής διαδικασίας πριν αυτή καν αρχίσει είναι παρακινδυνευμένη. Εκείνο που μπορώ να πω είναι πως έχουμε επίγνωση του προβλήματος και της αγωνίας των 80.000 υποψηφίων. Και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μη φτάσουμε στο τέλος Αυγούστου. Είμαι πάντως βέβαιος ότι κανείς υποψήφιος δεν θέλει να εκδοθούν -χάριν της ταχύτητας- λάθος αποτελέσματα και να κινδυνεύσει να αδικηθεί.  Αλήθεια, φαντάζεστε να έχουμε ανατροπές στη μέση της σχολικής χρονιάς μετά από ενστάσεις;

Αλλά να πω και κάτι  ακόμη: δεν πρέπει να ξεχνάμε τον πυρήνα του προβλήματος. Και η πηγή είναι πως η εκπαίδευση είναι ο μόνος τομέας στον οποίο καλούμαστε, ως ΑΣΕΠ, να κατατάξουμε όλους τους υποψηφίους. Σε όλες τις άλλες διαδικασίες κατατάσσουμε μόνο τον αναγκαίο για τη στελέχωση των κενών θέσεων αριθμό υποψηφίων. Εάν αυτό ίσχυε και στην Παιδεία, δεν θα εξετάζαμε τους φακέλους και των 80.000 υποψηφίων αλλά μόνο των μονίμων και των αναπληρωτών (όσοι αναπληρωτές εκτιμάται ότι θα χρειασθούν), μειώνοντας ουσιαστικά τον απαιτούμενο χρόνο. Θα πρέπει όσοι εμπλέκονται στα εκπαιδευτικά ζητήματα να αναρωτηθούν γιατί πρέπει να γίνεται αυτό.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: