Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

Χαλκιδική: Ξεσπά ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη – «Θα εφαρμόσω τη δική μου δικαιοσύνη»

Για τις τραγικές ώρες που βιώνει η οικογένειά του μίλησε ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη, που σκοτώθηκε στο μοιραίο λούνα παρκ της Χαλκιδικής.

Ο πατέρας του Γιάννη, μιλώντας στο MEGA ξέσπασε κατά πάντων, ζήτησε απόδοση ευθυνών, ενώ, όπως είπε, θα εφαρμόσει τη δική του δικαιοσύνη.

«Δύο πράγματα θέλω να πω.

Η συγκεκριμένη κυρία (σ.σ. η δήμαρχος της Κασσάνδρας) που δεν την γνωρίζουμε, καταλαμβάνει μια θέση αιρετού.

Για όλα αυτά που αναφέρονται, δεν αφορά κανέναν.

Όποιος δεν έχει τρόπο να διαχειριστεί τον δήμο του, τις υπηρεσίες του, οποιοδήποτε κομμάτι όλης αυτής της ιστορίας, να πάει στο σπίτι του.

Εγώ, ως επιχειρηματίας μακριά από τα παιδιά μου 25 χρόνια γιατί ζω στην Αθήνα, πληρώνω δεκάδες χιλιάδες φόρους για να πληρώνω όλους αυτούς τους ανθρώπους από την κορυφή μέχρι το τέλος.

Εμένα, θα μου δώσει εξηγήσεις.

Δε με ενδιαφέρει ποιος.

Στα δυο μου παιδιά που είδαν τον αδερφό τους με ανοιγμένο κρανίο και στη μητέρα τους.

Αν δεν το κάνουν όλο αυτό μέχρι να χαθεί το θέμα, θα το κάνω μόνος μου.

Δε με ενδιαφέρουν ούτε οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, ούτε οι εμπειρογνώμονες, ούτε ένας νεαρός που βρέθηκε σε μια θέση με ποινικό μητρώο και πώς ο εισαγγελέας αποφάσισε να τον αφήσει ελεύθερο την στιγμή που πραγματοποίησε ήδη πρώτη φορά το αδίκημα και έφυγε εν ώρα λειτουργίας και έτρεχαν οι γονείς να κλείσουν τα μηχανήματα», λέει ο κ. Καμπαΐλης στην αρχή της τοποθέτησής του.

«Αυτά είναι τα πιο σοβαρά ερωτήματα.

Αν δεν το κάνουν άμεσα, θα το κάνουμε μόνοι μας, πιστέψτε με.

Είμαστε μέσα στην κοινωνία αυτήν και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με πολύ αγώνα.

Δε με ενδιαφέρει κανένας αιρετός, κανένα στεφάνι που μας έστειλε εχθές η δήμαρχος, κανένας άνθρωπος ο οποίος εκλέγεται από εμάς και δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του και παραμένει στη θέση του.

Αυτά είναι τα σημαντικά θέματα και όχι κάτι διαφορετικό.

Πρέπει να απαντήσουν στα παιδιά μου και στη μητέρα τους.

Αν δεν το κάνουν, λυπάμαι πάρα πολύ, δε θα ζήσουμε στην Ελλάδα του ’24, στην πραγματική ανομία, θα ζήσουμε στην Ελλάδα που ξέραμε.

Πληρώνουμε, αγωνιζόμαστε και θυσιάζουμε όπως βλέπετε τα παιδιά μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: