Σάββατο, 16 Απριλίου 2016

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ…

Δυο σημαντικές παρεμβάσεις έκανε πριν από λίγο ο καθηγητής του Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Μαυρογιώργος.

Δείτε της:

Ωμή εξαπάτηση, με πρόσχημα το Συμβούλιο της Επικρατείας!

Τότε (Οκτώβριος του 2015) που υποσχόταν μόρια για την εθελοντική εργασία!

Σχολίασα:

"Να δούμε τι άλλο θα σκεφτούν να παίξει το ρόλο του δούρειου ίππου για να ροκανίσουν σιγά σιγά τη δημόσια εκπαίδευση με απώτερο σκοπό να την ιδιωτικοποιήσουν.

Τα πιο σημαντικά από αυτά είναι τα εξής:

* Η εθελοντική εργασία με αντάλλαγμα μόρια για την αξιολόγηση των μονίμων εκπαιδευτικών (Φίλης) ή μόρια για μελλοντικό διορισμό αδιόριστων εκπαιδευτικών (Λοβέρδος)".
Σήμερα δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία!

*  Με αυτά και με αυτά, χάνει ο πολίτης την εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα και στην αριστερά! Πρόκειται περί ωμής εξαπάτησης, με πρόσχημα το Συμβούλιο της Επικρατείας!

*  Αν τόσο πολύ παίρνουν υπόψη τους τις δικαστικές αποφάσεις, γιατί δεν τις εκτελούν στην περίπτωση των συντάξεων, παρά μόνο αυτές που αναφέρονται στους δικαστικούς;

*  Από πότε το Συμβούλιο της Επικρατείας ασκεί εκπαιδευτική πολιτική και διαμορφώνει κριτήρια παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας;

Οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ δεν έχουν εγκυρότητα

Η λεγόμενη Ανεξάρτητη Αρχή είναι στο απυρόβλητο και θεωρείται ο εγγυητής της αξιοκρατίας. Πρόκειται για μια απλή πολτική επινόηση για την άμβλυνση της παθογένειας των πελατειακών σχέσεων.
Αυτό από μόνο του δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα της παιδαγωγικής επάρκειας.

Υπάρχουν κρίσιμα ερωτήματα:

Πώς στελεχώθηκε η υπηρεσία και από ποιους;

Χωράει αναξιοκρατία εδώ;

Έχουν εξειδικευμένη τεχνογνωσία τα στελέχη της σε θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης, παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας;

Ποιοι διαμόρφωσαν την τράπεζα θεμάτων;

Ποιοι ορίζονταν βαθμολογητές και με ποια διαφάνεια;

Μια σημαντική ερώτηση: Ποιο ήταν το πανεπιστημιακό σύγγραμμα που εξασφάλιζε μεγαλύτερη εγγύτητα στις απαντήσεις των εξετάσεων του ΑΣΕΠ;

Θα πρέπει να ήταν ογκώδη τα συγγράμματα και κόστισαν αρκετά στους υποψήφιους.

Οι γραπτές εξετάσεις ποια εγκυρότητα και αξιοπιστία διαθέτουν για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας;

Είναι Ανύπαρκτη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι υποψήφιοι αγχώθηκαν και ταλαιπωρήθηκαν στη φάση της προετοιμασίας και της συμμετοχής.
Είχε και κόστος η προετοιμασία!
Είχε και φροντιστήρια!

Σε αυτά πρέπει να σκύψει η Αριστερά και να δώσει έγκυρες και αξιόπιστες λύσεις.

Η Αριστερά ποτέ δεν αντιμετώπιζε τις νομικές και δικαστικές διατυπώσεις ως θέσφατα κι αδιάβροχες στην κριτική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: