Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Δείτε όλες τις Βάσεις Εισαγωγής 2014 σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Δείτε όλες τις Βάσεις Εισαγωγής 2014 σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

1. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ_2014-2013

2. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ_2014-2013

1. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2014
2. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2014
3. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2012_ΠΑΝΕΛ.2014
4. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2013_ΠΑΝΕΛ.2014
5. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2014
6. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2014
7. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2012_ΠΑΝΕΛ.2014
8. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2013_ΠΑΝΕΛ.2014

Δείτε ενδεικτικά πόσο αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι οι βάσεις

Νομικές σχολές
Αθήνας +143 μόρια
Θεσσαλονίκης +215 μόρια
Κομοτηνής + 389 μόρια

Ιατρικές σχολές
Αθήνας + 317 μόρια
Θεσσαλονίκης +442 μόρια
Πάτρας +512 μόρια
Ηρακλείου +589 μόρια
Λάρισας + 583 μόρια
Ιωαννίνων + 605 μόρια
Αλεξανδρούπολης +620 μόρια

Να σημειώσουμε πως μεγάλη αύξηση (27,3%) είχε η Γαλλική Φιλολογία Αθήνας

Στη σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών στην Αθήνα η βάση αυξήθηκε κατά 767 επιπλέον μόρια
Στην αντίστοιχη σχολή της Θεσσαλονίκης 968 μόρια
Στη σχολή του Βόλου η αύξηση είναι της τάξης του 7,3%
Στην Κοζάνη η αύξηση είναι 13,1%

Ιταλική Φιλολογία Αθήνας +15.5%
Αστυφυλάκων +12,2%
Στατιστικής Αναλογιστικών Σάμου +10,6%
Μαθηματικό Σάμου +10,5%
Πληροφορικής Λαμίας +10,3%
Σχολές ανώτατες εκκλησιαστικής ακαδημίας +10%

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν από εκείνη την ώρα να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Β. Επίσης την Πέμπτη 28-8-2014 στις 10:00 ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://moreresults.minedu.gov.gr.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: