Αγαπητοί συνάδελφοι/ισσες,
τουλάχιστον
εμείς ας μην κάνουμε ότι δεν
συμβαίνει τίποτα. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας, οι γονείς
και κυρίως οι μαθητές μας βρίσκονται σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Για τα παιδιά που είναι χωρίς καμία ηλεκτρονική συσκευή,
για όλα τα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό
τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο,
για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική
σύνδεση,
για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται,
για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία,
για τα παιδιά που δεν συνήθισαν την ψύχρα της
απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη,
για τα παιδιά που βλέπουν τους/τις δασκάλους/ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα με ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο,
για τα παιδιά που δεν μπορούν να ακούσουν και να δουν
και μπαινοβγαίνουν με αγωνία και άγχος στις «ηλεκτρονικές μας τάξεις» τα
μεσημέρια,
για τα παιδιά που ήθελαν να προσπαθήσουν μετά
τις 15 Νοέμβρη να διορθώσουν μια άσχημη επίδοση στο τεστάκι που
προηγήθηκε,
για τα παιδιά
που χρειάζονται το σχολείο και τη γνώση περισσότερο από τα υπόλοιπα
για όλα αυτά και για άλλα τόσα που ζούμε στον αγώνα
και την αγωνία της «τηλε-εκπαίδευσης»…
Καλούμε: το Υπουργείο
να αναστείλει τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής
χρονιάς.
Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες εξαίρεσης
που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών
ανισοτήτων.
Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε
καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.
Καλούμε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να υιοθετήσει και
να στηρίξει τα αιτήματά μας
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου