Αυτές τις μέρες οι σχολικοί σύμβουλοι στη Σάμο και σε άλλες περιοχές ζητούν από συναδέλφους που κάνουν υποστηρικτικά μαθήματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών στην Α’ ΕΠΑΛ, να συντάξουν γραπτή έκθεση για την πορεία του κάθε μαθήματος, όπου να περιλαμβάνονται στοιχεία για τις ενότητες που διδάχτηκαν, το υλικό που χρησιμοποιήθηκε, μαθησιακά αποτελέσματα και επιδόσεις, απόψεις και προτάσεις μαθητών και καθηγητών. Ειδικότερα ζητήθηκε να γίνει σύγκριση των επιδόσεων των μαθητών μετά τη διδασκαλία του μαθήματος σε σχέση με τα αποτελέσματα των αρχικών διαγνωστικών τεστ.
Η διαδικασία αυτή είναι ενταγμένη στην επιδίωξη του υπουργείου παιδείας για εφαρμογή της αξιολόγησης –χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, και στην δεδομένη κατεύθυνση της κυβερνήσεων –ακόμα και πριν τα Μνημόνια – για κατηγοριοποίηση σχολείων και «επιστημονικά επιχειρηματολογημένη» απόρριψη από την Εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών των εργατικών-λαϊκών οικογενειών.
Ιδιαίτερα σήμερα που ετοιμάζεται ο μηχανισμός της αξιολόγησης που δηλωμένα στοχεύει στην απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών και στην ισόβια καθήλωση των υπόλοιπων στα κατώτατα μισθολογικά κλιμάκια με όρους τρομοκρατίας και υποταγής, αυτές οι γραπτές εκθέσεις είναι αντικειμενικά προετοιμασία αυτής της κατεύθυνσης, προσπάθεια να εμπεδωθεί η πρακτική της αξιολόγησης ως μια «φυσική και αναπόφευκτη» διαδικασία στα σχολεία.
Γι αυτό απορρίπτουμε τον «παιδαγωγικό μανδύα» στο όνομα του οποίου οι σύμβουλοι ζητούν από τους συναδέλφους να συνδράμουν και να νομιμοποιήσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης.
Η αξιολόγηση που θέλουν να κάνουν οι κυβερνήσεις των Μνημονίων και της τρόικας έχουν μοναδικό πραγματικό στόχο να βάλουν ταφόπλακα σε κάθε δικαίωμα μαθητών και εκπαιδευτικών που θυμίζει το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ
Η διαδικασία αυτή είναι ενταγμένη στην επιδίωξη του υπουργείου παιδείας για εφαρμογή της αξιολόγησης –χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, και στην δεδομένη κατεύθυνση της κυβερνήσεων –ακόμα και πριν τα Μνημόνια – για κατηγοριοποίηση σχολείων και «επιστημονικά επιχειρηματολογημένη» απόρριψη από την Εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών των εργατικών-λαϊκών οικογενειών.
Ιδιαίτερα σήμερα που ετοιμάζεται ο μηχανισμός της αξιολόγησης που δηλωμένα στοχεύει στην απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών και στην ισόβια καθήλωση των υπόλοιπων στα κατώτατα μισθολογικά κλιμάκια με όρους τρομοκρατίας και υποταγής, αυτές οι γραπτές εκθέσεις είναι αντικειμενικά προετοιμασία αυτής της κατεύθυνσης, προσπάθεια να εμπεδωθεί η πρακτική της αξιολόγησης ως μια «φυσική και αναπόφευκτη» διαδικασία στα σχολεία.
Γι αυτό απορρίπτουμε τον «παιδαγωγικό μανδύα» στο όνομα του οποίου οι σύμβουλοι ζητούν από τους συναδέλφους να συνδράμουν και να νομιμοποιήσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης.
Η αξιολόγηση που θέλουν να κάνουν οι κυβερνήσεις των Μνημονίων και της τρόικας έχουν μοναδικό πραγματικό στόχο να βάλουν ταφόπλακα σε κάθε δικαίωμα μαθητών και εκπαιδευτικών που θυμίζει το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο
- Καλούμε τους συναδέλφους να αρνηθούν να συντάξουν αυτές τις εκθέσεις.
- Μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς δίνουμε και θα δώσουμε μέχρι τέλος τη μάχη για να μην περάσει καμιά αξιολόγηση στην Εκπαίδευση.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου