Διαβάστε για τις εξαγγελίες του Μητσοτάκη στη ΔΕΘ. Τι είπε και τι εννοούσε πραγματικά.
Τι είπε ο Μητσοτάκης στη ΔΕΘ | Τι εννοούσε ο Μητσοτάκης στη ΔΕΘ |
Οι Έλληνες ζητούν όχι διορισμούς, αλλά ευκαιρίες (…) Οι συμβασιούχοι δεν έχουν δικαίωμα μονιμοποίησης. Χρειαζόμαστε συμβασιούχους, αλλά ο αριθμός δεν μπορεί να ξεφύγει όπως έχει γίνει τώρα. Είναι ανέντιμο να δίνουμε την εντύπωση ότι μια σύμβαση ορισμένου χρόνου μπορεί να μονιμοποιήσει κάποιον, γιατί αυτό είναι παράνομο | Μηδενικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, κάλυψη των κενών με συμβασιούχους εκπαιδευτικούς στο διηνεκές. Αντί της σταθερής και μόνιμης εργασίας, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν (όπως και επί ΣΥΡΙΖΑ) την περιπλάνηση σε όλη την επικράτεια και όλοι οι εργαζόμενοι θα έχουν τη χαρά να αναζητούν στις μικρές αγγελίες για μια ευκαιρία προσωρινής απασχόλησης |
θέλουμε να μειώσουμε το κράτος | Νέες μειώσεις των δαπανών για παιδεία και υγεία. Απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων όπως π.χ. των 2000 καθηγητών επί κυβέρνησης Σαμαρά. |
Θέλουμε να ενισχύσουμε την τοπική αυτοδιοίκηση. Έως το 2021 το ύψος του ΕΝΦΙΑ θα καθορίζεται από τους δήμους και ταυτόχρονα θα περικοπεί αντίστοιχα η χρηματοδότηση από το κράτος προς τους δήμους. Αν θέλει ο δήμος να αυξήσει τον φόρο αυτό, θα πρέπει να λογοδοτεί στους πολίτες | Ο ΕΝΦΙΑ (που θα καταργούσε ο ΣΥΡΙΖΑ) θα παραδοθεί στους Δήμους! Κι όποιος αντέξει... |
…μήνυμα στη νέα γενιά που δεν έχουν κίνητρο να μπουν στο ασφαλιστικό γιατί δεν πιστεύει κανείς ότι θα πάρει σύνταξη. Γι’ αυτό προτείνουμε έναν «ατομικό κουμπαρά» που στο τέλος θα είναι ισοδύναμο με πολύ περισσότερα από τις τωρινές επικουρικές συντάξεις | Πλήρης ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης όπως στη Χιλή του Πινοσέτ. Όποιος έχει να πληρώσει θα παίρνει σύνταξη αφού όποιος δεν έχει να πληρώσει, έτσι κι αλλιώς δεν θα παίρνει. |
Αξιολόγηση παντού | …και απολύσεις για τους «ανεπαρκείς» όπως ορίζουν και οι κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ |
Παιδεία, που προετοιμάζει το μέλλον, παρακολουθώντας την οικονομία | Πλήρης υποταγή της εκπαίδευσης στις κατευθύνσεις της αγοράς σύμφωνα με το νεοφιλελεύθερο πρότυπο και τις οδηγίες του ΟΟΣΑ |
Επενδύσεις σε εξωστρεφή ιδιωτικά πανεπιστήμια | Κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μετατραπεί σταδιακά σε ιδιωτική επένδυση με τεράστια κέρδη για τους «επενδυτές» |
που θα φέρουν χιλιάδες φοιτητές από το εξωτερικό | Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα κατανέμουν ανά τον κόσμο, τους νέους πληβείους «επιστήμονες», όπου και όποιους χρειάζεται η αγορά, αντιμετωπίζοντάς τους ως καταναλωτές εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) προϊόντων |
Η Παιδεία έχει ανάγκη | Το κεφάλαιο έχει ανάγκη |
από πιο αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία | να εισβάλλει χωρίς περιορισμούς στα δημόσια σχολεία, να δημιουργεί τα προγράμματα και τις υποδομές που χρειάζεται |
με μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση | να οργανώνει το σχολείο χωρίς τον ενοχλητικό Σύλλογο Διδασκόντων |
στη διαχείριση πόρων | να χρηματοδοτεί τα σχολεία με βάση τις επιδόσεις τους και το βαθμό απόδοσης στους στόχους που έχουν θέσει οι «επενδυτές» |
στην επιλογή διδακτικού προσωπικού | να επιλέγει το προσωπικό ο manager – διευθυντής της αρεσκείας των «επενδυτών» |
στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών | να παράγει το εργατικό δυναμικό που χρειάζεται με διαφοροποιημένα προγράμματα που θα καθορίζονται από τους «επενδυτές» |
Να ξεφύγουμε από την τυραννία του ωρολογίου προγράμματος | Από το πρωί μέχρι το βράδυ, χωρίς εργασιακά δικαιώματα και βέβαια με την παιδικότητα εξαφανισμένη... |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου