Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Σχόλια για την Εφαρμογή του Διευρυμένου Ωραρίου στα Δημοτικά

Της Καρακίτσιου Σοφίας

Ότι υλοποιούμε το όραμα της κ. Υπουργού μας το έχουμε καταλάβει εδώ και πολύ καιρό. Συγχωρήστε μου το ειρωνικό ύφος αλλά μου είναι αδύνατον να συγκρατήσω την αγανάκτησή μου για αυτό που συμβαίνει στα 800 δημοτικά σχολεία με το διευρυμένο ωράριο.

Έχω την ατυχία να έχω παιδιά στην Α, Β και Γ δημοτικού και ζω καθημερινά τον εφιάλτη. Σε λιγότερο από έναν μήνα μαθημάτων τα παιδιά μου έχουν σχεδόν καταρρεύσει και εγώ μαζί τους. Οι δάσκαλοι επιβεβαιώνουν αυτό που συμβαίνει και στο σπίτι. Μια σταδιακή και αυξανόμενη απέχθεια του λιλιπούτειου μαθητή για το σχολείο, ο οποίος μέχρι τις 12μμ αντέχει και μετά αρχίζει να ρωτάει τη δασκάλα πότε θα τελειώσει το μάθημα. Οι τσάντες, όχι μόνο δεν μένουν στο σχολείο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της κ. Υπουργού, αλλά πηγαινοέρχονται στις πλάτες των παιδιών βαρυφορτωμένες με βιβλία για 7 διδακτικές ώρες. Με χαρά πληροφορήθηκα ότι το πρώτο μάθημα του γιου μου στη Θεατρική Αγωγή ήταν η εκμάθηση του χαστουκιού στο θέατρο!!!! Τυγχάνει να είμαι φιλόλογος και να γνωρίζω την αξία της θεατρικής αγωγής αλλά ως προαιρετικό μάθημα.

Ότι η κ. Υπουργός ήθελε να στριμώξει τους τεμπέληδες  και άχρηστους δασκάλους, οι οποίοι κάθονται και κρατούν τα παιδιά μας μέχρι τις 2μμ, διότι δεν κατέφθασαν οι  διακοσμητές, φωτογράφοι και όλοι οι άλλοι κατάλληλοι που μετά από μια αστραπιαία επιμόρφωση θα είναι πανέτοιμοι να διδάξουν τα πιτσιρίκια μας, και αυτό το έχουμε καταλάβει.

Ότι το νέο σχολείο υπηρετεί το μεγάλο κεφάλαιο που θέλει τους γονείς σκλάβους και κεφάλια προσκυνημένα από το πρωί μέχρι το βράδυ στη δουλειά, και αυτό το έχουμε καταλάβει.

Ως προς το μάθημα των αγγλικών θα ήθελα, επίσης, να καταθέσω την άποψή μου. Το παιδί πρέπει πρώτα να κατακτήσει τη μητρική του γλώσσα και μετά να έρθει σε επαφή με την ξένη. Εκ του αποτελέσματος κρίνουμε τα πράγματα. Ολοένα και πιο αγράμματους μαθητές βγάζουμε από τα σχολεία μας, που όχι μόνο δεν κατέχουν αγγλικά ή αρχαία ελληνικά αλλά δεν μπορούν να συντάξουν δυο αράδες γραπτού νεοελληνικού λόγου. Γι’ αυτό το λόγο οι σύμβουλοι των Αγγλικών έδωσαν αυστηρές οδηγίες στους καθηγητές των Αγγλικών που διδάσκουν στις Α και Β τάξη του δημοτικού, να ΜΗΝ χρησιμοποιούν ΚΑΘΟΛΟΥ γραπτό λόγο, μόνο προφορικά τραγουδάκια και παιχνίδια, μεταβάλλοντάς τους έτσι σε αγγλίδες νηπιαγωγούς, διότι υπάρχει ο κίνδυνος τα παιδιά να μπερδέψουν τα ελληνικά, με τα οποία έρχονται σε επαφή για πρώτη φορά.

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω γιατί ποτέ στην Ελλάδα κάθε νέο όραμα δεν εφαρμόζεται πιλοτικά και με τη συναίνεση των εμπλεκομένων αλλά μας επιβάλλεται ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ από ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ;
Θα ήθελα πολλά ακόμη να πω αλλά ας μην κάνω κατάχρηση του χώρου σας. Απλώς τελειώνοντας αναφωνώ , γιατί Θεέ μου σε εμένα; (Εννοώ το όραμα)

Καρακίτσιου Σοφία
Εκπαιδευτικός
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=11673

Δεν υπάρχουν σχόλια: