Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Συνάντηση Αρβανιτόπουλου - ΟΛΜΕ την Τετάρτη του Πάσχα

Ο Υπουργός Παιδείας κάλεσε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ το απόγευμα της Τετάρτης του Πάσχα προκειμένου να συζητήσουν την αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας, ρύθμιση την οποία ψήφισε η Κυβέρνηση στη Βουλή πριν λίγες μέρες.

Όπως είναι γνωστό η αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας, σε ένα τοπίο όπου οι εκπαιδευτικοί έχουν   πολύ αυξημένες επιβαρύνσεις έξω από το διδακτικό ωράριο, καθώς στα σχολεία έχει αυξηθεί υπέρμετρα η γραφειοκρατική εργασία, οδηγεί εκτός των άλλων σε μαζικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών και σε απολύσεις.

Στο  Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε συνεδριασή που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες, κατατέθηκαν προτάσεις από όλες τις παρατάξεις για απεργιακές κινητοποιήσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων συγκεντρώνονταν σε απεργίες στη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Οι προτάσεις αυτές πριμοδοτούνται από την οργή και την αγανάκτηση των χιλιάδων εκπαιδευτικών οι οποίοι βλέπουν να δυσκολεύει αφάνταστα η εκπαιδευτική διαδικασία, να απαξιώνεται το δημόσιο σχολείο, να δυσκολεύουν αφάνταστα οι συνθήκες μάθησης των μαθητών τους ενώ την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας "πυροβολεί" με νέα μέτρα που οδηγούν σε απόγνωση το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων που σχεδιάζονται από το Υπουργείο Παιδείας υπολογίζεται ότι θα εξαφανίσουν από τον εκπαιδευτικό χάρτη εκατοντάδες σχολικές μονάδες, ενώ μέσα σε μια νύχτα στέλνονται στη χωματερή της ανεργίας πάνω από 10.000 αναπληρωτές οι οποίοι χρόνια τώρα με μεγάλες προσωπικές θυσίες έχουν καλύψει λειτουργικά και οργανικά κενά από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και από την Κέρκυρα μέχρι τη Ρόδο.

Οι νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και τμημάτων σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και τη μη επαναπρόσληψη των αναπληρωτών οδηγεί την επόμενη διετία χιλιάδες μόνιμους εκπαιδευτικούς σε αναγκαστικές μετακινήσεις εκατοντάδων χιλιομέτρων και λιπαίνει το έδαφος για μαζικές απολύσεις.

Προφανώς το Υπουργείο Παιδείας με την πρόσκληση για συνάντηση στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κάνει τους γνωστούς επικοινωνιακούς ελιγμούς για να καθυστερήσεις τις τελικές αποφάσεις των εκπαιδευτικών και για να δημιουργήσει αυταπάτες και αναμονές έτσι ώστε να κερδίσει χρόνο. Είναι φανερό ότι δεν προτίθεται μέσω του "διαλόγου" να κάνει κανενός είδους διαπραγμάτευση καθώς όλα τα μέτρα που έχει πάρει μέχρι σήμερα δείχνουν τις προθέσεις του για ένα φθηνό και υποταγμένο σχολείο, όπου οι εκπαιδευτικοί θα έχουν μετατραπεί σε κακοπληρωμένους και φοβισμένους τεχνικούς, οι γονείς σε πελάτες και οι μαθητές σε καύσιμη ύλη.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: