Το Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα και με τις δηλώσεις του αναπληρωτή του Τάσου Κουράκη σχεδιάζει την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών την σχολική χρονιά 2015-2016 και για αυτό εξετάζει νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών.
Συγκεκριμένα ο Τάσος Κουράκης ανέφερει πως: Η δεύτερη
προτεραιότητα αναφέρεται στον σχεδιασμό της σχολικής χρονιάς 2015-16 για την οποία πρόθεσή μας είναι να προχωρήσουμε σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών. Για τον τρόπο πρόσληψης θα συζητήσουμε λίγο αργότερα. Σας λέω όμως ότι αναγνωρίζουμε μεταξύ άλλων, πως οι αναπληρωτές με πολύχρονη προϋπηρεσία και εμπειρία, πολλοί δε απ” αυτούς όντας επιτυχόντες προηγούμενων ΑΣΕΠ και μη διορισθέντες επειδή δεν άνοιξαν θέσεις, σε κάθε δε περίπτωση άνθρωποι οι οποίοι μπήκαν στην εκπαίδευση στο πλαίσιο προηγούμενων διατάξεων που καταργήθηκαν αιφνιδιαστικά εκ την υστέρων, είναι δίκαιο εργασιακά και χρήσιμο για τη δημόσια εκπαίδευση να ενταχθούν μόνιμα στη δημόσια εκπαίδευση και αναζητούμε τους τρόπους.
Αίτημα της ΔΟΕ και του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών για το θέμα των διορισμών είναι η ποσόστωση να είναι κατά 60% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2008 και κατά 40% από τον ενιαίο πίνακα .
Χωρίς να έχουν παρθεί οριστικές αποφάσεις, η σκέψεις του Υπουργείου Παιδείας κινιούνται στην δημιουργία δύο πινάκων:
1) Στον πρώτο θα εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί με βάση την προϋπηρεσία τους όσοι έχουν πολύχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση
2) Στον δεύτερο πίνακα θα εντάσσονται επιτυχόντες του ΑΣΕΠ.
Για τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ σε πρώτη φάση θα μετράει η βαθμολογία καθώς αυτό κρίνει την σειρά κατάταξης στον πίνακα, και σε δεύτερη φάση θα προστίθενται μόρια από ακαδημαϊκούς τίτλους και προσόντα.
Όπως δήλωσε ο Τάσος Κουράκης: είναι αξιακή μας θέση ότι τα σχολεία πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες τους κατά προτεραιότητα με μόνιμους εργαζόμενους και οπωσδήποτε εγκαίρως και σε αξιοπρεπείς εργασιακές συνθήκες.
Σε κάθε περίπτωση, προτεραιότητα είναι η κάλυψη των κενών της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, τα οποία είναι δυστυχώς περισσότερα από τις διαθέσιμες πιστώσεις, αλλά διερευνούμε ήδη όλες τις δυνατές λύσεις
Διαβάστε επίσης:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου