Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

Τσελέντης για σχολείο Παγώνδα: Με ευχολόγια δεν αποφεύγονται τα δυστυχήματα…

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι«H μετασεισμική ακολουθία της Σάμου δεν έχει τελειώσει ακόμα και μάλιστα οι αναμενόμενοι μετασεισμοί θα είναι αρκετά ισχυροί» επεσήμανε σήμερα ο διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης, στο προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. Ο καθηγητής κάνει ειδική αναφορά για το Δημοτικό σχολείο του Παγώνδα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «τα παιδιά βρίσκονται αντιμέτωπα καθημερινά με μεγάλο κίνδυνο».

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

«ΣΑΜΟΣ: Χάσαμε δύο αγγελούδια και όμως δε βάλαμε μυαλό. Το δις εξαμαρτείν ουκ κρατικής υπηρεσίας σοφό»

Έχω επανειλημμένως αναφέρει ότι η μετασεισμική ακολουθία της Σάμου δεν έχει τελειώσει ακόμα και μάλιστα oi αναμενόμενοι μετασεισμοί θα είναι αρκετά ισχυροί.

Σχεδόν ένα χρόνο απο τον φονικό σεισμό που μας συγκλόνισε σε ένταση αλλά κυρίως με τον άδικο θάνατο των δυο εφήβων, τα προβλήματα παραμένουν, ο ένας φορέας πετάει το μπαλάκι στον άλλον, τα σχολεία άνοιξαν κι ενώ είχαν τόσους μήνες για να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα , δυστυχώς ακόμα παραμένει άλυτο.

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροιΔίπλα από ετοιμόρροπα κτίρια προχωρούν οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Παγώνδα στη Σάμο, αφού τα κτίρια που βρίσκονται στη διαδρομή προς το σχολείο τους έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές από το σεισμό της 30ης Οκτωβρίου 2020, με αποτέλεσμα τα παιδιά να βρίσκονται αντιμέτωπα καθημερινά με μεγάλο κίνδυνο.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Τα παιδιά, ενώ υπάρχει δρόμος για να τα φέρει το λεωφορείο, επειδή και αυτός έχει πρόβλημα και δεν έχει φτιαχτεί, αφήνονται στην πλατεία του χωριού, και μετά ανεβαίνουν 400 μέτρα ανηφορικό δρόμο, ανάμεσα από ετοιμόρροπα κτίρια.

Στο σχολείο υπάρχει ρωγμή στο μαντρότοιχο, ενώ τουλάχιστον δύο σπίτια στη διαδρομή προς αυτό είναι έτοιμα να καταρρεύσουν. Το σχολείο φιλοξενεί 45 παιδιά.

Με ευχολόγια βεβαίως δεν αποφεύγονται τα δυστυχήματα…

https://www.facebook.com/Prof.Akis.Tselentis/posts/4443578255708296

Δεν υπάρχουν σχόλια: