Άλλη μια παρέμβαση για το θέμα της ακτοπλοΐας, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής, από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και πιο συγκεκριμένα από το συντονισμό τεσσάρων κινήσεων (τριών δημοτικών και μιας περιφερειακής).
Κριτήριο της συνυπογραφής ήταν ότι οι δύο κινήσεις (Περιφέρειας Β. Αιγαίου και Πειραιά) βρίσκονται στις περιοχές που εξελίσσονται οι κινητοποιήσεις στα λιμάνια, ενώ οι άλλες δύο σε περιοχές με οργανωμένες παροικίες νησιωτών.
Κριτήριο της συνυπογραφής ήταν ότι οι δύο κινήσεις (Περιφέρειας Β. Αιγαίου και Πειραιά) βρίσκονται στις περιοχές που εξελίσσονται οι κινητοποιήσεις στα λιμάνια, ενώ οι άλλες δύο σε περιοχές με οργανωμένες παροικίες νησιωτών.
Στον αγώνα μπάσκετ Α.Ε. Ιλίου-Πολυκράτης Σάμου, μοιράστηκε ανακοίνωση, αναρτήθηκε πανό και έγιναν δηλώσεις που θα επισυνάψουμε σε λίγη ώρα, για την τραγική κατάσταση στην ακτοπλοΐα, που οδηγεί σε νέο Σαμίνα, γεγονός για το οποίο ήδη γίνονται κινητοποιήσεις στα νησιά, αλλά και στον Πειραιά. Διανεμήθηκε το κείμενο που είχε μοιραστεί σε προηγούμενη παρέμβαση το Δεκέμβριο και στο οποίο μπήκαν προσθήκες και
επικαιροποιήθηκε.
Παρόντες στην παρέμβαση, ήταν οι δημοτικοί σύμβουλοι Πέτρος Κωνσταντίνου (Δήμος Αθηναίων), Κατερίνα Πατρικίου (Δήμος Πετρούπολης), οι Ικαριώτες, Νάσος Μπράτσος μέλος του γενικού συμβουλίου της ΠΟΕΣΥ και ο εκπαιδευτικός (Παρεμβάσεις) Στέλιος Φωκιανός κ.λ.π
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΦΕΡΕΤΡΑ - ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΑΜΙΝΑ
Εφιαλτικές μνήμες από το παρελθόν για όλα τα νησιά του νομού Σάμου (Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι) ξύπνησε η απόσυρση του νέου σε ηλικία πλοίου που εξυπηρετούσε τη γραμμή και η αντικατάστασή του, με το σχεδόν 40χρονo σαπάκι «Ιεράπετρα», που γέρνει από τη μια πλευρά, λόγω μετασκευών.
Υπενθυμίζουμε ότι τη γραμμή αυτή εξυπηρετούσε το «Εξπρές Σαμίνα», το ναυάγιο του οποίου κόστισε 80 ανθρώπινες ζωές, με το νομό να μετράει 37 φέρετρα. Με το «επιχείρημα», ότι το καλό πλοίο καίει πολλά καύσιμα, ενώ το σαπάκι κάνει οικονομία, καταδικάζονται σαν υποψήφιοι ναυαγοί και θύματα, όχι μόνο οι ακριτικοί πληθυσμοί των νησιών, αλλά και όσοι επιλέξουν να μετακινηθούν ακτοπλοϊκώς σαν παραθεριστές. Δεν είναι «τοπικό» πρόβλημα του νομού, είναι «φάμπρικα» που θα ανοίξει παντού, σε ακτοπλοΐα, σιδηρόδρομο, αεροπορικές και οδικές συγκοινωνίες, καθώς αυτές είναι οι συνέπειες της πολιτικής των τροϊκανών. Είναι οι ίδιοι λόγοι που χειροτερεύουν συνεχώς την ποιότητα της ζωής μας σε όλα τα επίπεδα, που οδηγούν σε κινητοποιήσεις, όπως το διήμερο κλείσιμο των δήμων του νομού Σάμου στις 18 και 19 Γενάρη, σαν διαμαρτυρία για τις περικοπές.
Oι ανακοινώσεις για τις άγονες γραμμές που συνοδεύονται με νέες επιδοτήσεις στους εφοπλιστές και τα υπέργηρα σαπάκια τους αποτελούν πρόκληση. Συνεχώς προσθέτονται και νέες διαμαρτυρίες από τις νησιωτικές περιοχές της χώρας μας για την κατάσταση στην ακτοπλοΐα που επιδεινώνεται ραγδαία.
Ήδη στη Χίο διαμαρτύρονται για τα λιγότερα δρομολόγια που έχουν, ενώ παραμονή πρωτοχρονιάς το 40χρονο Άγιος Γεώργιος χάλασε στην Κύθνο και οι 275 επιβάτες του, μεταφέρθηκαν 12 ώρες μετά με άλλο πλοίο. Στη Λήμνο το επίσης υπέργηρο Aqua Maria χτύπησε στο λιμάνι και η τοπική κοινωνία κινητοποιείται. Αντί για λεφτά και επιδοτήσεις σε εφοπλιστές και τραπεζίτες, να «χτιστούν» νέα και ασφαλή καράβια, όχι για να γίνουν δώρα στους εφοπλιστές, αλλά να δουλεύουν κάτω από τον έλεγχο της κοινωνίας.
Εφιαλτικές μνήμες από το παρελθόν για όλα τα νησιά του νομού Σάμου (Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι) ξύπνησε η απόσυρση του νέου σε ηλικία πλοίου που εξυπηρετούσε τη γραμμή και η αντικατάστασή του, με το σχεδόν 40χρονo σαπάκι «Ιεράπετρα», που γέρνει από τη μια πλευρά, λόγω μετασκευών.
Υπενθυμίζουμε ότι τη γραμμή αυτή εξυπηρετούσε το «Εξπρές Σαμίνα», το ναυάγιο του οποίου κόστισε 80 ανθρώπινες ζωές, με το νομό να μετράει 37 φέρετρα. Με το «επιχείρημα», ότι το καλό πλοίο καίει πολλά καύσιμα, ενώ το σαπάκι κάνει οικονομία, καταδικάζονται σαν υποψήφιοι ναυαγοί και θύματα, όχι μόνο οι ακριτικοί πληθυσμοί των νησιών, αλλά και όσοι επιλέξουν να μετακινηθούν ακτοπλοϊκώς σαν παραθεριστές. Δεν είναι «τοπικό» πρόβλημα του νομού, είναι «φάμπρικα» που θα ανοίξει παντού, σε ακτοπλοΐα, σιδηρόδρομο, αεροπορικές και οδικές συγκοινωνίες, καθώς αυτές είναι οι συνέπειες της πολιτικής των τροϊκανών. Είναι οι ίδιοι λόγοι που χειροτερεύουν συνεχώς την ποιότητα της ζωής μας σε όλα τα επίπεδα, που οδηγούν σε κινητοποιήσεις, όπως το διήμερο κλείσιμο των δήμων του νομού Σάμου στις 18 και 19 Γενάρη, σαν διαμαρτυρία για τις περικοπές.
Oι ανακοινώσεις για τις άγονες γραμμές που συνοδεύονται με νέες επιδοτήσεις στους εφοπλιστές και τα υπέργηρα σαπάκια τους αποτελούν πρόκληση. Συνεχώς προσθέτονται και νέες διαμαρτυρίες από τις νησιωτικές περιοχές της χώρας μας για την κατάσταση στην ακτοπλοΐα που επιδεινώνεται ραγδαία.
Ήδη στη Χίο διαμαρτύρονται για τα λιγότερα δρομολόγια που έχουν, ενώ παραμονή πρωτοχρονιάς το 40χρονο Άγιος Γεώργιος χάλασε στην Κύθνο και οι 275 επιβάτες του, μεταφέρθηκαν 12 ώρες μετά με άλλο πλοίο. Στη Λήμνο το επίσης υπέργηρο Aqua Maria χτύπησε στο λιμάνι και η τοπική κοινωνία κινητοποιείται. Αντί για λεφτά και επιδοτήσεις σε εφοπλιστές και τραπεζίτες, να «χτιστούν» νέα και ασφαλή καράβια, όχι για να γίνουν δώρα στους εφοπλιστές, αλλά να δουλεύουν κάτω από τον έλεγχο της κοινωνίας.
Μπροστά στα κέρδη εφοπλιστών, τραπεζιτών, τοκογλύφων, δεν υπολογίζουν τις ανθρώπινες ζωές. Μπορούμε και πρέπει να τους σταματήσουμε. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές κινητοποιήσεις σε όλα τα λιμάνια του νομού Σάμου, αλλά και του Πειραιά, από συλλόγους νησιωτών και εργατικά σωματεία, όπως και στη Λήμνο, τις οποίες χαιρετίζουμε, στέλνοντας την αλληλεγγύη μας.*ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
*ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ, ΣΥΧΝΕΣ, ΦΤΗΝΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ανυπόταχτη Πετρούπολη
Αριστερή Αντικαπιταλιστική Κίνηση Πειραιά-Ανταρσία στο Λιμάνι
Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας
Ανταρσία στο Αιγαίο – αντικαπιταλιστική αριστερά (Περιφέρεια Β. Αιγαίου)
Δείτε και το video
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου