Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Πόσες θέσεις εκπαιδευτικών χάνονται στη Δ/νση Π.Ε. Σάμου – Η εκτίμησή μας

Η υπουργική απόφαση για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου» απέδειξε τον προσχηματικό χαρακτήρα του «εθνικού διαλόγου για την παιδεία», αφού το Υπουργείο την κοινοποίησε μέσα στο Πάσχα χωρίς ποτέ να ενημερώσει την Ομοσπονδία, με αποτέλεσμα το ΔΣ της ΔΟΕ να αποχωρήσει έστω και καθυστερημένα από τα θεσμικά όργανα του διαλόγου (στα οποία θεωρούμε ότι δεν έπρεπε να έχει προσχωρήσει εξαρχής).

Βασικό κριτήριο της κυβέρνησης για την εφαρμογή του «νέου» σχολείου είναι οι μνημονιακές οικονομικές δεσμεύσεις.  Δηλαδή οι σφοδρές περικοπές σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και χρηματοδότηση με κομβικό σημείο τους μηδενικούς διορισμούς. Κριτήριό τους δεν είναι οι ανάγκες των μαθητών, αλλά οι ανάγκες των δανειστών. Δεν είναι η σταθερή εργασία, αλλά η εργασιακή ανασφάλεια και ομηρία.

Οι περικοπές αυτές θα δημιουργήσουν τη βάση για εκτεταμένες μετακινήσεις εκπαιδευτικών τον Σεπτέμβριο, εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ, θα μηδενίσουν τις μεταθέσεις και τις αποσπάσειςθα ελαχιστοποιήσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών. Έτσι, χιλιάδες αναπληρωτές, θα πάρουν οριστικά το δρόμο της ανεργίας.

Σχετικά με τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων θα υπάρχει  σημαντικός αριθμός  τμημάτων τα οποία  θα συμπληρώνουν οριακά  ή θα υπολείπονται του απαιτούμενου αριθμού  των 14 νηπίων. Ο κίνδυνος  αποκλεισμού των προνηπίων και συγχωνεύσεων τμημάτων με τη  φοίτηση αποκλειστικά νηπίων ή δημιουργίας  μεικτών τμημάτων αυξάνεται  και εναπόκειται  στην αποφασιστική μαζική στάση των συναδελφισσών Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων να υπερασπίσουν το δικαίωμα όλων των παιδιών, νηπίων α΄ και β΄ ηλικίας, στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, εγγράφοντάς τα κανονικά  κατά την περίοδο των εγγραφών του Ιουνίου.

Σε ό,τι αφορά τη Δ/νση Σάμου μετά την τελευταία τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή (ελάχιστος αριθμός νηπίων 5 για δυσπρόσιτες-παραμεθόριες περιοχές) φαίνεται ότι το πρόβλημα θα είναι μικρότερο, ενώ ίσως μπορέσουν να ξαναλειτουργήσουν και τα νηπιαγωγεία Παγώνδα, Λέκκας, Πλατάνου και Χρυσομηλιάς.

Στη Δ/νση Σάμου κάνουμε μία πρώτη εκτίμηση πόσες ώρες χάνονται από τα σχολεία και πόσες θέσεις εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Σάμου. Τα ΕΑΕΠ τα έχουμε υπολογίσει ως 12/θέσια και τα υπόλοιπα σχολεία κατά μέσο όρο 6/θέσια.

Για την Α΄ Σάμου
Δάσκαλοι:
Χάνονται 20 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 60 ώρες ΠΕ70 και 6 ώρες χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 66 ώρες, σύνολο 126 ώρες, που αντιστοιχούν σε 6 ΠΕ70. Αν υπολογίσουμε και τα 11 σχολεία που είχαν ένα δάσκαλο τουλάχιστον στο Ολοήμερο
Συνολικά τουλάχιστον μείον 17 θέσεις δασκάλων
Αγγλικών:
Χάνονται 12 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 36 ώρες ΠΕ06 και 4 ώρες (ολοήμερο) χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 44 ώρες, σύνολο 80 ώρες που αντιστοιχούν σε 4 ΠΕ06. Κερδίζουμε 2 ώρες χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 22 ώρες, που αντιστοιχούν σε 1 ΠΕ06
Συνολικά μείον τρεις (3) Αγγλικής Γλώσσας
Γυμναστές:
Χάνονται 8 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες ΠΕ11 και 4 ώρες (ολοήμερο) χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 44 ώρες σύνολο 68 ώρες που αντιστοιχούν σε 3 ΠΕ11. Κερδίζουμε 4 ώρες χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 44 ώρες, που αντιστοιχούν σε 2 ΠΕ11
Συνολικά μείον ένας (1) Φυσικής Αγωγής
Μουσικοί:
Χάνονται 4 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 12 ώρες ΠΕ16 και 2 ώρες (ολοήμερο) χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 22 ώρες σύνολο 34 ώρες που αντιστοιχούν σε 2 ΠΕ16
Συνολικά μείον δύο (2) Μουσικής
Πληροφορικής:
Χάνονται 8 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες (που αντιστοιχούν σε έναν ΠΕ19/20). Κερδίζουμε 6 ώρες χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 66 ώρες, που αντιστοιχούν σε 3 ΠΕ19/20
Συνολικά συν δύο (2) πληροφορικής
Θεατρικής αγωγής:
Χάνονται 4 ώρες σε τρία (3) Ε.Α.Ε.Π., 12 ώρες (που αντιστοιχούν σε έναν ΠΕ32. Κερδίζουμε 4 ώρες χ 11 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 44 ώρες, που αντιστοιχούν σε 2 ΠΕ32
Συνολικά συν ένας (1) Θεατρικής αγωγής
Για τη Β΄ Σάμου
Δάσκαλοι:
Χάνονται 6 ώρες χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 36 ώρες, που αντιστοιχούν σε 2 ΠΕ70. Αν υπολογίσουμε και τα 6 σχολεία που είχαν δάσκαλο στο Ολοήμερο
χάνονται συνολικά 8 θέσεις δασκάλων
Αγγλικών:
Χάνονται 4 ώρες (ολοήμερο) Χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες (που αντιστοιχούν σε έναν ΠΕ06). Κερδίζουμε 2 ώρες χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 12 ώρες
Συνολικά μείον (1) Αγγλικής Γλώσσας
Γυμναστές:
χάνονται 4 ώρες (ολοήμερο) χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες, Κερδίζουμε 4 ώρες Χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες
Καμία μεταβολή στους συναδέλφους Φυσικής Αγωγής
Πληροφορικής:
Κερδίζουμε 6 ώρες Χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 36 ώρες, που αντιστοιχούν σε 2 ΠΕ19/20
Συνολικά συν δύο (2) πληροφορικής
Θεατρικής αγωγής:
Κερδίζουμε 4 ώρες Χ 6 σχολεία μη Ε.Α.Ε.Π., 24 ώρες, που αντιστοιχούν σε 1 ΠΕ32
Συνολικά συν ένας (1) Θεατρικής αγωγής

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ:

· Άμεση απόσυρση της Υπουργικής απόφασης για το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για τα νηπιαγωγεία (35.1), την ειδική αγωγή, την κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας

· Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Μόνιμος διορισμός όλων των αναπληρωτών – κανένας/καμιά συνάδελφος να μην χάσει τη δουλειά του. Δημιουργία οργανικών θέσεων για τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.

· Να γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις εγγραφής μαθητών στο ολοήμερο χωρίς όρους και προϋποθέσεις

· Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.

· Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

· Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.

Με συναδελφικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΑΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: