Σάββατο, 3 Μαρτίου 2018

Να κλιμακωθεί ΤΩΡΑ ο αγώνας με ΝΕΑ πανελλαδική ΑΠΕΡΓΙΑ - Κινητοποίηση την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 του ΜΑΡΤΗ

ΠΡΟΤΑΣΗ της “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ” προς στο Δ.Σ. του Συλλόγου Δ/Ν Σάμου

Χαιρετίζουμε αγωνιστικά τις μαζικές και δυναμικές συγκεντρώσεις που πραγματοποίησαν την Παρασκευή, 2 του Μάρτη χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα ενάντια στην πολιτική της αδιοριστίας και των μηδενικών διορισμών, ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ, ΟΟΣΑ. Συγκεντρώσεις που είναι υπόσχεση για διαρκή αγώνα για όλα τα προβλήματα της εργασίας και της εκπαίδευσης. Χαιρετίζουμε τους εκπαιδευτικούς που ταξίδεψαν αμέτρητα χιλιόμετρα από όλες τις άκρες της χώρας για να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο της Αθήνας, στο οποίο πήραν μέρος πάνω από 2000 συνάδελφοι, αναπληρωτές και μόνιμοι.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, σε μια πρωτοφανή επίδειξη πολιτικού αυταρχισμού, ανέλαβαν την ευθύνη να χτυπήσουν το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα, να ματώσουν για μια ακόμα φορά τους εκπαιδευτικούς, να αντιμετωπίσουν τους αγώνες μας με ΜΑΤ, ξύλο και δακρυγόνα. Όμως το εκπαιδευτικό κίνημα δεν λύγισε μπροστά στην πολιτική καταστολής. Με αποφασιστικότητα και η μαχητικότητα, οι συγκεντρωμένοι εκπαιδευτικοί έσπασαν την τρομοκρατία, μπήκαν στο Υπουργείο Παιδείας, πραγματοποίησαν κατάληψη και μαζικότατη Συνέλευση Αγώνα στην οποία συμμετείχαν εκατοντάδες συνάδελφοι.

Η ιστορική κινητοποίηση της Παρασκευής δείχνει με σαφήνεια ότι ο κόσμος της αναπλήρωσης και της αδιοριστίας βρίσκεται σε αγωνιστική ανάταση και διεκδικεί αποφασιστικά μαζικούς διορισμούς απέναντι στις μνημονιακές πολιτικές. Είναι οι συνάδελφοί μας που έχουν εγκαταλείψει οικογένειες και σπίτια για να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο στις εσχατιές της χώρας, που κάθε Ιούνιο απολύονται και κάθε Σεπτέμβρη ταξιδεύουν με μια βαλίτσα για άλλη περιοχή της χώρας, είναι οι συνάδελφοί μας που έμειναν άστεγοι την αρχή της χρονιάς στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, είναι οι συνάδελφοί μας που όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και η σημερινή τους αρνούνται το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία και τους καταδικάζουν στη μόνιμη αναπλήρωση, στην εργασιακή ομηρία και την ανασφάλεια. Είναι οι συνάδελφοί μας αναπληρωτές που δείχνουν το πείσμα για κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και την αποφασιστικότητα της νέας γενιάς εκπαιδευτικών, που εισβάλλουν με ορμή στα άδυτα του Υπουργείου για να επιβάλουν το δίκιο τους. Είναι οι δεκάδες αναπληρωτές από επιτροπές αγώνα, οι δεκάδες εκπρόσωποι από Συλλόγους ΠΕ- ΕΛΜΕ που πήραν το λόγο και μίλησαν για τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου και την ανάγκη οργάνωσης του αγώνα.

Τα αιτήματα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για διορισμό όλων των αναπληρωτών – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά, για εξίσωση των δικαιωμάτων αναπληρωτών και μονίμων, αποτελούν τον πυρήνα των διεκδικήσεων αυτού του κόσμου και ταυτόχρονα, αμφισβητούν έμπρακτα τα μνημονιακά δεσμά και την κυβερνητική πολιτική. Αυτά τα αιτήματα οφείλουν να συνδεθούν με την κοινωνική αναγκαιότητα για μαζικούς διορισμούς ώστε να λειτουργήσει το δημόσιο σχολείο και με τους αγώνες ενάντια στις πραγματικές αιτίες της σημερινής κατάστασης, ενάντια στο σύνολο των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων που συρρικνώνουν και διαλύουν το δημόσιο σχολείο και περικόπτουν θέσεις εργασίας (συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων και τμημάτων, υψηλός αριθμός μαθητών στις τάξεις, αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών, τριμελείς επιτροπές του ΠΔ79 κλπ.)

Η κινητοποίηση της Παρασκευής, 2 του Μάρτη ήταν μόνο η αρχή. Ο αγώνας μας πρέπει να κλιμακωθεί.

Στηρίζουμε την απόφαση της Συνέλευσης Αγώνα που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Υπουργείο Παιδείας για αγωνιστική κλιμάκωση με νέο πανελλαδικό συλλαλητήριο και απεργιακή κινητοποίηση την επόμενη Παρασκευή 9 του Μάρτη.

Καλούμε το Δ.Σ. του Συλλόγου να καλέσει  Έκτακτη Γενική Συνέλευση τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να αποφασίσει ΑΜΕΣΑ απεργιακή κινητοποίηση και πανελλαδικό συλλαλητήριο την επόμενη Παρασκευή 9/3.

Πιο μαζικά, πιο μαχητικά, πιο αποφασιστικά. Μέχρι τη νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: