Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Αλαλούμ με τα τεστ διάγνωσης που απαιτούνται για την επιστροφή μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία

Υπουργείο Παιδείας: Όλες οι αλλαγές που φέρνει το νέο νομοσχέδιοΜεγάλη σύγχυση επικρατεί εν όψει της επιστροφής των εκπαιδευτικών στα σχολεία καθώς φαίνεται να υπάρχει για άλλη μια φορά ασάφεια σχετικά με τα «διαπιστευτήρια» των ανεμβολίαστων, μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Δεκάδες είναι τα ερωτήματα που φτάνουν στο alfavita.gr για το αν τελικά απαιτούνται για αύριο δηλώσεις self test ή rapid test/PCR test, αν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αν ισχύει ή όχι η παλαιότερη Κοινή Υπουργική Απόφαση και για τις δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών και αν τελικά τα self test παραχωρούνται δωρεάν σήμερα από τα φαρμακεία.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς που επικοινώνησαν μαζί μας, όσοι και όσες επιχείρησαν να προμηθευτούν self test από τα φαρμακεία τους είπαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τη διανομή τους σε εκπαιδευτικούς, ενώ άλλοι και άλλες που απευθύνθηκαν σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα τους είπαν ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση για το πότε ξεκινά η διενέργεια των rapid tests/pcr με κόστος δέκα ευρώ και τους ζήτησαν να καταβάλλουν ολόκληρο το ποσό.

Η σύγχυση δημιουργήθηκε λόγω της αναντιστοιχίας που υπάρχει ανάμεσα στις οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας που έχουν δοθεί από το υπουργείο Παιδείας και στην ΚΥΑ για τα μέτρα κατά του κορονοϊού, αναφορικά με τα self test ή τα rapid test που θα πρέπει να προσκομίσουν οι εκπαιδευτικοί κατά την επιστροφή τους στις σχολικές μονάδες.

Μέχρι στιγμής, αυτό που είναι γνωστό είναι ότι για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, σύμφωνα με την εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ.  σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes ).

Δείτε τη σχετική εγκύκλιο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: