Νέες, συμπληρωματικές οδηγίες προς τους προσλαμβανόμενους αναπληρωτές σχετικά με τη δήλωση σχολικών μονάδων και την ανάληψη υπηρεσίας, δημοσιοποίησε το Υπουργείο Παιδείας. Όπως τονίζεται σε αυτές, η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας.
Συγκεκριμένα:
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021, έως 23:59, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ οι Αιτήσεις-Δηλώσεις προτίμησης τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες από τους προσλαμβανόμενους κατά την 1η φάση προσλήψεων σχολικού έτους 2021-2022 αναπληρωτές.
Για τη διευκόλυνσή τους, έχουν ήδη αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του ΟΠΣΥΔ, στα Εγχειρίδια Χρήσης, Εγχειρίδιο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή και σχετικό Βίντεο-σύντομος οδηγός.
Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS ή μέσω του ΟΠΣΥΔ τη σχολική μονάδα τοποθέτησής τους.
Σημειώνεται ότι οι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ, Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (ΣΔΣΤΕ) και στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) δεν υποβάλλουν την ανωτέρω Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021.
Για οδηγίες σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οφείλουν να ανατρέξουν στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes .
Περαιτέρω, σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας, επισημαίνονται τα ακόλουθα:
- Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.
- Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης υπηρεσίας σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή , εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
- Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes).
- Για την είσοδο στην εφαρμογή gov.gr και τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους τους ατομικούς κωδικούς taxisnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου