Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

Κεραμέως για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων: Θα βάλω κάμερες!

Εδώ είναι της Κεραμέως δεν είναι παίξε γέλασε…

Για να λειτουργήσουν τα σχολεία το Σεπτέμβριο (που μας έρχεται με βήμα ταχύ) με σεβασμό στους κανόνες και στα πρωτόκολλα κοινωνικής αποστασιοποίησης, πρέπει, ανάμεσα σε άλλα, να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τάξη (12-15 μαθητές ανά τάξη ανάλογα με το μέγεθός της) και στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Παιδείας, με την εμπειρία πλέον της πανδημίας, θα έπρεπε να φροντίσει να διαθέσει τους πόρους του ταμείου ανάπτυξης σε υποδομές και προσλήψεις δασκάλων και καθηγητών.

Δηλαδή:

Πλήρης και έγκαιρη λειτουργία των υποστηρικτικών δομών του σχολείου, που υπολειτουργούν, για κατ΄ οίκον διδασκαλία, ενισχυτική, πρόσθετη και παράλληλη στήριξη.

Πρόσληψη τώρα του απαιτούμενου προσωπικού (εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, καθαρίστριες κ.λπ) για να καλυφθούν όλες αυτές οι ανάγκες.

Να παρθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα και αυτά της καθαριότητας για την ασφαλή λειτουργία όλων των σχολείων για όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους εργαζόμενους σε όλη την εκπαίδευση.

Αποκατάσταση κλειστών σχολείων και άλλων δημόσιων και δημοτικών χώρων καθώς και ενοικίαση, εξαγορά και κατασκευή όλων των αναγκαίων χώρων κι υποδομών για να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία τον Σεπτέμβριο.

Επίσης πρέπει να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες στο προσωπικό, με συνέχιση των αδειών ειδικού σκοπού (οι οποίες τελικά δεν ήταν και τόσες πολλές όσες πίστευαν κάποιοι). Φυσικά σε ό,τι έχει να κάνει με τους μαθητές το καραγκιοζιλίκι της άνοιξης με τις υπεύθυνες δηλώσεις με τις οποίες όποιος ήθελε δεν ερχόταν σχολείο, δεν μπορεί να ξαναγίνει και σε αυτό πρέπει να είμαστε αρνητικοί.

Εδώ, όμως, είναι της Κεραμέως δεν είναι παίξε γέλασε…

H υπουργός Παιδείας, αφού φρόντισε να… αυξήσει το όριο παιδιών ανά τάξη στο Δημοτικό από 22 σε 25, η μόνη απόφαση στην οποία προχώρησε -κι αυτή με ΠΝΠ- ήταν να προβλέψει… εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε εκ περιτροπής μαθήματα. Ούτε προσλήψεις εκπαιδευτικών (και καθαριστριών), ούτε σκέψη για υποδομές.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: