Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Άρθρο για την απόλυση της καθηγήτριας στο Κολλέγιο Αθηνών. Απάντηση του Κολλεγίου

Με αφορμή τις υποθέσεις Λιάπη, Χρυσής Αυγής και με περίσσευμα πολιτικής (αλλά και προσωπικής) υποκρισίας, ο Αντώνης Σαμαράς φέρνει προς ψήφιση διάταξη με την οποία θα απαγορεύονται τα προνόμια σε βουλευτές που διαπράττουν αδικήματα κοινωνικής απαξίας.

Ο βουλευτής Αχαϊάς, Νίκος Νικολόπουλος, από βήματος της Βουλής και απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό αναρωτήθηκε αν – με δεδομένη τη σχετική διάταξη – θα κυβερνά τη χώρα ένας πρωθυπουργός χωρίς… προνόμια.

Διότι θυμήθηκε τη συγκλονιστική αποκάλυψη που είχε φέρει στο φως Το ΧΩΝΙ. Την υπόθεση της καθηγήτριας του Κολλεγίου Αθηνών, στο οποίο είναι πρόεδρος ο πρωθυπουργικός αδερφός, Αλέξανδρος Σαμαράς.

Η, επί είκοσι χρόνια στο συγκεκριμένο σχολείο, εκπαιδευτικός απολύθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Γιατί; Επειδή ΤΟΛΜΗΣΕ να ενοχλήσει τον γιο του πρωθυπουργού ενώ αυτός αντέγραφε κατά τη διάρκεια διαγωνίσματος.

Είναι ή δεν είναι αυτό αδίκημα κοινωνικής απαξίας; Και αν είναι, θα αφαιρεθούν τα προνόμια του κυρίου Σαμαρά; Ή για ακόμη μία φορά και με αφορμή την υπόθεση του ούτως ή άλλως ξεγραμμένου από τη Νέα Δημοκρατία, Μιχάλη Λιάπη αλλά και τις διώξεις κατά βουλευτών της Χρυσής Αυγής, εκτοξεύτηκαν πυροτεχνήματα επικοινωνιακού εντυπωσιασμού και η ουσία θα παραμείνει η ίδια;

Δείτε το συγκλονιστικό απόσπασμα από την ομιλία του Νίκου Νικολόπουλου στη Βουλή των Ελλήνων:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

Σχετικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΟ ΧΩΝΙ που αφορά σε απόλυση εκπαιδευτικού μας, διότι δήθεν συνέλαβε μαθητή μας να επιχειρεί να αντιγράψει, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τα ακόλουθα:

Τον Οκτώβριο του 2012 πρώην εκπαιδευτικός του Κολλεγίου Αθηνών κατέθεσε αγωγή κατά του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος με τη διαδικασία εργατικών διαφορών,διεκδικώντας να κηρυχθεί άκυρη η λύση της εργασιακής της σχέσης. Η υπόθεση εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών στις 22.4.2013 και αναμένεται η έκδοση απόφασης επ’ αυτής.

Στην αγωγή της αυτή, η εν λόγω εκπαιδευτικός, εμφάνισε ψευδώς ως δήθεν αιτία της απόλυσής της από το σχολείο όχι ζητήματα που αφορούσαν τη συμπεριφορά και την απόδοσή της, αλλά παρατήρηση που έκανε σε μαθητή μας κατά τις γραπτές εξετάσεις του σχολικού έτους 2011-2012, που κατά τους ισχυρισμούς της επιχειρούσε να αντιγράψει από συμμαθητή του.

Όπως εκθέσαμε ενώπιον του δικαστηρίου και αποδείξαμε με μάρτυρες και έγγραφα, ο ισχυρισμός της ενάγουσας περί δήθεν διωγμού της, λόγω της παρατήρησης που έκανε σε μαθητή μας, αφενός είναι παντελώς ψευδής και αφετέρου προβλήθηκε για πρώτη φορά μετά την απόλυσή της, προκειμένου να επιτύχει αποζημίωση πέραν της νομίμου που έλαβε κατά την αποχώρησή της, η οποία ανήλθε σε 72.660 Ευρώ, και την επαναπρόσληψή της.

Επιγραμματικά για την ουσία του θέματος επιθυμούμε να σημειώσουμε τα εξής:

(Α) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός μας, κατά τον χρόνο που υποστηρίζει ότι δήθεν συνέλαβε μαθητή μας να επιχειρεί να αντιγράψει,ουδόλως ενημέρωσε τη Διεύθυνση του σχολείου, ή έστω την συνεπόπτρια συνάδελφό της, για ένα τέτοιας σοβαρότητας συμβάν. Άλλωστε, εάν ήταν αληθές αυτό που σήμερα ισχυρίζεται, η καταγγέλλουσα θα όφειλε -πέραν της ενημέρωσης της Διεύθυνσης- να είχε αφαιρέσει το γραπτό από τον μαθητή και να το μηδενίσει. Αντ´ αυτού, η καταγγέλλουσα επέτρεψε στον μαθητή να ολοκληρώσει κανονικά την εξέτασή του. Κορυφαία, δε, απόδειξη του ψεύδους των ισχυρισμών της πρώην εκπαιδευτικού μας αποτελεί και η απάντησή της στον διδάσκοντα το εξεταζόμενο μάθημα συνάδελφό της, στον οποίο είπε με σαφήνεια ότι ο μαθητής δεν αντέγραψε.

(Β) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός μας, παρουσίαζε έλλειψη ενδιαφέροντος και απόδοση κατώτερη της αναμενομένης, για την οποία της είχαν γίνει τα τελευταία χρόνια επανειλημμένες συστάσεις από τους διευθυντές του σχολείου και υποδείξεις για βελτίωση. Όλες αυτές οι παρατηρήσεις και συστάσεις έγιναν σε χρόνο κατά πολύ πρότερο του καταγγελλομένου δήθεν συμβάντος.

(Γ) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός μας, είχε επανειλημμένως επιδείξει συμπεριφορά αποκλίνουσα της αναμενόμενης για εκπαιδευτικό, προκαλώντας προστριβές και κλίμα καχυποψίας και μεμψιμοιρίας στις σχέσεις με τους συναδέλφους της. Μάλιστα, ήδη από τον Φεβρουάριο του 2012, μήνες πριν το συμβάν, ο Διευθυντής του Γυμνασίου είχε γραπτώς απευθυνθεί στην ενάγουσα εφιστώντας την προσοχή της για τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί.

Είναι πρόδηλο ότι το δημοσίευμά σας εντάσσεται στο σχεδιασμό της πρώην εκπαιδευτικού μας, η οποία εκμεταλλευόμενη την εφημερίδα σας, επιδιώκει δόλια να δημιουργήσει θετικό γι’ αυτήν κλίμα ενόψει έκδοσης απόφασης επί της αγωγής της που συζητήθηκε μόλις προ ολίγων ημερών. Το λυπηρό είναι ότι χρησιμοποιεί ως μέσο για να επιτύχει τους σκοπούς της ένα παιδί.

Είμαστε βέβαιοι πως αντιλαμβάνεστε ότι η ψυχική ηρεμία και η ισορροπημένη ανάπτυξη ενός παιδιού πρέπει να βρίσκονται μακριά από κάθε σκοπιμότητα.

Θεωρούμε ότι η εφημερίδα σας, στα πλαίσια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, θα όφειλε να το σεβαστεί και να μην υιοθετεί άκριτα τέτοιου είδους αυθαίρετες και κατασκευασμένες καταγγελίες.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: