Είμαι ανοιχτός και στον διάλογο εάν θέλετε να επαναφέρουμε το καθεστώς
ελέγχου από μεικτές επιτροπές δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών των πτυχίων,
απολυτηρίων, τίτλων των ιδιωτικών σχολείων
Α. Δεν υπάρχει καμία κατάργηση αξιολόγησης, αντιθέτως πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει κοινό πεδίο αξιολόγησης του δημόσιου και ιδιωτικού εκπαιδευτικού.
Β. Το υπουργείο σύντομα θα προχωρήσει σε διαδικασία τέτοιας αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, και σημείωσε τα εξής:
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Αν πάμε σε ιδιαίτερου χαρακτήρα, ειδικότερη αξιολόγηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, τότε πρέπει να βρούμε και τρόπους αξιολόγησης των σχολείων από τους γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, που να έχει και επιπτώσεις αυτή η αξιολόγηση.
ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ: Είμαι ανοιχτός στο διάλογο και περιμένω απαντήσεις, προτάσεις. Διότι αν οι γονείς για παράδειγμα και οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν αρνητικά τη λειτουργία ενός σχολείου ότι δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και στα όσα τους έχει τάξει, αυτό θα έχει και επιπτώσεις στα δίδακτρα και άλλου τύπου επιπτώσεις; Είμαι ανοιχτός επαναλαμβάνω σε αυτό το διάλογο, εάν θέλετε να πάμε σε ειδικού τύπου αξιολογήσεις των ιδιωτικών σχολείων.
ΜΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ: Επίσης, είμαι ανοιχτός και στον διάλογο εάν θέλετε να επαναφέρουμε το καθεστώς ελέγχου από μεικτές επιτροπές δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών των πτυχίων, απολυτηρίων, τίτλων των ιδιωτικών σχολείων και σε αυτό είμαι ανοιχτός. Δεν παίρνω πρωτοβουλία, αλλά οτιδήποτε κατά τη γνώμη σας διασφαλίζει την αξιοπιστία και κατά τη γνώμη σας έγκαιρη αξιολόγηση των υπηρεσιών σας, είναι ανοιχτό το Υπουργείο να το συζητήσει. Δεν προκαταλαμβάνουμε και επί του παρόντος δεν αναλαμβάνουμε καμία τέτοια πρωτοβουλία
Α. Δεν υπάρχει καμία κατάργηση αξιολόγησης, αντιθέτως πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει κοινό πεδίο αξιολόγησης του δημόσιου και ιδιωτικού εκπαιδευτικού.
Β. Το υπουργείο σύντομα θα προχωρήσει σε διαδικασία τέτοιας αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, και σημείωσε τα εξής:
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Αν πάμε σε ιδιαίτερου χαρακτήρα, ειδικότερη αξιολόγηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, τότε πρέπει να βρούμε και τρόπους αξιολόγησης των σχολείων από τους γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, που να έχει και επιπτώσεις αυτή η αξιολόγηση.
ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ: Είμαι ανοιχτός στο διάλογο και περιμένω απαντήσεις, προτάσεις. Διότι αν οι γονείς για παράδειγμα και οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν αρνητικά τη λειτουργία ενός σχολείου ότι δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και στα όσα τους έχει τάξει, αυτό θα έχει και επιπτώσεις στα δίδακτρα και άλλου τύπου επιπτώσεις; Είμαι ανοιχτός επαναλαμβάνω σε αυτό το διάλογο, εάν θέλετε να πάμε σε ειδικού τύπου αξιολογήσεις των ιδιωτικών σχολείων.
ΜΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ: Επίσης, είμαι ανοιχτός και στον διάλογο εάν θέλετε να επαναφέρουμε το καθεστώς ελέγχου από μεικτές επιτροπές δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών των πτυχίων, απολυτηρίων, τίτλων των ιδιωτικών σχολείων και σε αυτό είμαι ανοιχτός. Δεν παίρνω πρωτοβουλία, αλλά οτιδήποτε κατά τη γνώμη σας διασφαλίζει την αξιοπιστία και κατά τη γνώμη σας έγκαιρη αξιολόγηση των υπηρεσιών σας, είναι ανοιχτό το Υπουργείο να το συζητήσει. Δεν προκαταλαμβάνουμε και επί του παρόντος δεν αναλαμβάνουμε καμία τέτοια πρωτοβουλία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου