Τετάρτη 12 Μαΐου 2021

Επίσημα οργανικά κενά 2021 του υπουργείου Παιδείας, του Πάνου Ντούλα

Οργανικά κενά: Τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου παιδείας για το 2021Μελέτη με συγκεντρωτικά στοιχεία για τα οργανικά κενά ανά ειδικότητα και περιοχή, με βάση αντίστοιχη στατιστική επεξεργασία, διεξήγαγε ο καθηγητής Αγγλικών στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κορίνθου, Πάνος Ντούλας.

Σημειώνεται ότι στη μελέτη δεν γίνεται λόγος για τα πραγματικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία και καλύπτονται είτε από αποσπάσεις μονίμων είτε από αναπληρωτές (φέτος άνω των 50.000), αλλά για κενά σε μόνιμες οργανικές θέσεις. Επίσης, δεν υπάρχουν τα κενά σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά, ΕΕΠ-ΕΒΠ, Ειδική Αγωγή, κ.ά.

Ο Πάνος Ντούλας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα επίσημα οργανικά κενά που δίνει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας με τους ιδιαίτερα αυστηρούς αλγόριθμους υπερβαίνουν τις 15.000 αθροιστικά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, μόνο στη Γενική Αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και βαθμίδες.

Δείτε εδώ αναλυτικά τη μελέτη για τα επίσημα οργανικά κενά του 2021.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι 10.500 διορισμοί που έχει προαναγγείλει το Υπουργείο δεν φτάνουν, πόσο μάλλον οι μόλις 5.250 προσλήψεις μονίμων που εξήγγειλε για φέτος καθώς υπάρχουν νομοί της χώρας που ξεπερνάνε ή αγγίζουν τα 1.000 κενά.

Κατ’ ελάχιστον, θα έπρεπε να γίνουν οι 15.655 διορισμοί φέτος και αυτό χωρίς καν να υπολογίζουμε τμήματα μικρότερα (τα κενά αυτά έχουν υπολογιστεί με 25-27 μαθητές ανά τμήμα!), ή άλλες ειδικές κατηγορίες κρίσιμες για τη λειτουργία της εκπαίδευσης (Ειδική Αγωγή, ΕΕΠ-ΕΒΠ, Παράλληλη, Ενισχυτική, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, κ.ά.) που κάθε χρόνο απαιτούν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών, όπως επισημαίνει.

Πρωτοβάθμια: Κενά ανά Ειδικότητα

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα κενά ανά ειδικότητα έχουν ως εξής:

pinakas-protovathmia.jpg

Δευτεροβάθμια: Κενά ανά Ειδικότητα

Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα κενά ανά ειδικότητα έχουν ως εξής:

pinakas-deuterovathmia.jpg

Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια: Συνολικά αθροιστικά ανά ειδικότητα

Τα συνολικά κενά ανά ειδικότητα αθροιστικά σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια μαζί με το ποσοστό επί των συνολικών κενών έχουν ως εξής:

protovathmia-deuterovathmia2.jpg

Τέλος, ενδιαφέρον έχει να δούμε και τα συνολικά κενά αθροιστικά για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια σε κάθε έναν από τους παλιούς Νομούς της χώρας όπου υπάρχει πλέον από μία ΔΙΠΕ και μία ΔΙΔΕ.

protovathmia-deuterovathmia.jpg

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: