Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Ανάκληση της υπουργού στο πρόγραμμα "πρόληψη και διαχείριση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων"



Aνακλήθηκε απ την υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου το πρόγραμμα για την εκπαίδευση 9.000 εκπαιδευτικών στην πρόληψη και διαχείριση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων και καταστροφών σε σχολικές μονάδες, το οποίο θα στοίχιζε στο υπουργείο το «αστρονομικό» ποσό των 9,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή χίλια ευρώ για κάθε καθηγητή.

Την ανάθεση του έργου είχε κάνει ο απερχόμενος υπουργός Αρης Σπηλιωτόπουλος στο Πανεπιστήμιο Αθήνας, κατόπιν διαγωνισμού και προέβλεπε την εκπαίδευση των 9.000 καθηγητών σε τρεις φάσεις:

1. Ηλεκτρονική εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning).
2. Πρακτική άσκηση των εκπαιδευόμενων με τη βοήθεια και καθοδήγηση των εκπαιδευτών τους.
3. Στο τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας προβλέπονταν ασκήσεις και σχέδια αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών σε κάθε μια σχολική μονάδα, καθώς επίσης και συναντήσεις – σεμινάρια για τον καλύτερο συντονισμό, επίλυση ειδικών προβλημάτων - θεμάτων καθώς και την πιστοποίηση των εκπαιδευομένων.

Συνολικά σχεδιάστηκε να παρακολουθήσουν το σεμινάριο περίπου 9000 εκπαιδευτικοί της Β’ θμιας (γενικής & τεχνικής) εκπαίδευσης, σε μια αναλογία δύο εκπαιδευτικών ανά σχολείο (ένας κύριος και ένας αναπληρωτής υπεύθυνος εκτάκτων αναγκών) στις 4300 περίπου σχολικές μονάδες της χώρας.

Η ύλη του προγράμματος είχε διαμορφωθεί σε 10 θεματικές – διδακτικές ενότητες:

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
2. ΓΕΩΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
3. ΥΔΡΟΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
4. ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
5. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
6. ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
7. ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
8. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΩΝ – ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
9. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
10. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Οι θεματικές – διδακτικές ενότητες που θα παρακολουθούσε κάθε εκπαιδευόμενος αντιστοιχούσαν σε εκπαιδευτικό υλικό συμβατικής διάρκειας τουλάχιστο 120 ωρών.

πηγή: esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: