Του αιρετού του ΠΥΣΠΕ Σάμου,
Κακαγιάννη Αντώνη
Την Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011, συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Σάμου με τα εξής θέματα: 1. κατάρτιση πίνακα προακτέων εκπ/κών Α’ και Β’ περιοχής Σάμου 2. σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων κατά σχολική μονάδα –διαπίστωση υπεραριθμίας εκπ/κών και 3. επανακαθορισμός ομάδων σχολείων στη κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπ/κών.
Όσοι συνάδελφοι έχουν τον απαραίτητο χρόνο προϋπηρεσίας και δεν περιλαμβάνονται στους πίνακες προαγωγής να υποβάλλουν ένσταση στο ΠΥΣΠΕ για να συζητηθεί σε επόμενη συνεδρίαση.
Ως τρίτο θέμα ήταν ο επανακαθορισμός ομάδων σχολείων στη κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπ/κών. Αποφασίστηκε να υπάρχουν δύο ομάδες σχολείων, όπως είναι και η περιοχές στο ΠΥΣΠΕ Σάμου. Μία ομάδα σχολείων στη Α’ και μία στη Β’ Σάμου.
Κακαγιάννη Αντώνη
Την Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011, συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Σάμου με τα εξής θέματα: 1. κατάρτιση πίνακα προακτέων εκπ/κών Α’ και Β’ περιοχής Σάμου 2. σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων κατά σχολική μονάδα –διαπίστωση υπεραριθμίας εκπ/κών και 3. επανακαθορισμός ομάδων σχολείων στη κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπ/κών.
Στο πρώτο θέμα συζητήθηκαν δύο πίνακες προαγωγής εκπαιδευτικών. Ο πρώτος πίνακας αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς που στις 30-4-11 συμπληρώνουν τον απαραίτητο χρόνο προαγωγής από το βαθμό Β’ στον Α’ και ο δεύτερος αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς που θα συμπληρώσουν τον απαραίτητο χρόνο προαγωγής - 6 έτη πραγματικής υπηρεσίας στο βαθμό Β’, συμπεριλαμβανομένης και την προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομισθίου, από 1-5-11 έως 30-4-12. Ο πίνακας Β’ είναι έως 2-9-11.
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΠΙΝΑΚΑΣ Α' (Α' ΣΑΜΟΥ) | ΚΛΑΔΟΣ |
1 | Αμοιρίδης Βασίλειος | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
2 | Γκοβλιτσιώτη Βασιλική | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
3 | Καλαϊτζή Γιαννούλα | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
4 | Καντζόγλου Αλέξανδρος | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
5 | Καπετάνιου Σμαράγδα | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
6 | Παπαλαζάρου Λάζαρος | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
7 | Πούλιος Στέφανος | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
8 | Σάρατζη Χριστίνα | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
9 | Τσεπέλη Νίκη | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
10 | Χιώτης Δημήτριος | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
11 | Παπαδήμου Δέσποινα | 30/4/2011 | ΠΕ-60 |
12 | Τσιούφη Χαρίκλεια | 30/4/2011 | ΠΕ-60 |
13 | Βασίλης Νικόλαος | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
14 | Γιάτσιου Χριστίνα | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
15 | Δάλλη Μαρία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
16 | Μητσού Αγγελική | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
17 | Μωραίτη Ζωή | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
18 | Ξαντινίδου Όλγα | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
19 | Παραδεισά Μαρία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
20 | Ρακοβάλη Αγγελική | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
21 | Σλαμπέα Μαρία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
22 | Τσιαμήτρου Ιφιγένεια | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
23 | Φούγγου Μαγδαληνή | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
24 | Φραγκούλη Αικατερίνη | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΠΙΝΑΚΑΣ Β' (Α' ΣΑΜΟΥ) | ΚΛΑΔΟΣ |
1 | Παρπόρης Πέτρος | 2/9/2011 | ΠΕ-11 |
2 | Γίτσα Παναγιώτα | 2/9/2011 | ΠΕ-60 |
3 | Αριζανή Πασχαλίνα | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
4 | Βλαχάβα Γαρουφαλιά | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
5 | Κασούμη Κωνσταντίνα | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
6 | Κεφαλα Ευανθία | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
7 | Κωνσταντίνου Αρετή | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
8 | Μαλάνου Σοφία | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
9 | Παπαδοπούλου Αλεξάνδρα | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
10 | Χριστοτζόγλου Παναγιώτα | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΠΙΝΑΚΑΣ Α' (Β' ΣΑΜΟΥ) | ΚΛΑΔΟΣ |
1 | Σδούκος Θωμάς | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
2 | Σταματίου Εμμανουήλ | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
3 | Τσέλιου Χρυσούλα | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
4 | Τσιπέλη Εμμανουέλα | 30/4/2011 | ΠΕ-11 |
5 | Καϊάφα Μαρία | 30/4/2011 | ΠΕ-60 |
6 | Σωτηριάδου Στυλιανή | 30/4/2011 | ΠΕ-60 |
7 | Γεωργιάδου σοφία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
8 | Λακιού Βικτωρία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
9 | Μουσέτης Γρηγόρης | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
10 | Σταυρινάδη Βασιλεία | 30/4/2011 | ΠΕ-70 |
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΠΙΝΑΚΑΣ Β΄ (Β' ΣΑΜΟΥ) | ΚΛΑΔΟΣ |
1 | Μητροθανάση Παναγιώτα | 2/9/2011 | ΠΕ-06 |
2 | Τάτση Ξανθή | 2/9/2011 | ΠΕ-60 |
3 | Μάνθου Ελένη | 2/9/2011 | ΠΕ-70 |
Όσοι συνάδελφοι έχουν τον απαραίτητο χρόνο προϋπηρεσίας και δεν περιλαμβάνονται στους πίνακες προαγωγής να υποβάλλουν ένσταση στο ΠΥΣΠΕ για να συζητηθεί σε επόμενη συνεδρίαση.
Στο δεύτερο θέμα υπολογίστηκαν τα οργανικά κενά κατά σχολική μονάδα και οι υπεραριθμίες, που δημιουργήθηκαν μετά τις μεταθέσεις και τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων.
Σύμφωνα με τις καταργήσεις –υποβαθμίσεις και συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων στο ΠΥΣΠΕ Σάμου, χάνονται 7 οργανικές θέσεις στην Α’ Σάμου (5 δασκάλων, 1 Αγγλικών, 1 Φυσικής αγωγής), ενώ στη Β’ 6 (6 δασκάλων). Συνολικά 13 οργανικές θέσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ ζήτησα τους πίνακες με τις οργανικές θέσεις του ΠΥΣΠΕ Σάμου, ανά ειδικότητα και περιοχή, από τους οποίους προκύπτουν τα οργανικά κενά και οι υπεραριθμίες εκπαιδευτικών, που έστειλαν στο υπουργείο παιδείας, αρνήθηκαν με το σκεπτικό ότι τα έχουν καταχωρήσει στο e-data και δεν έχουν κρατήσει αντίγραφο !!!
Πρέπει να επισημανθεί ότι όλες οι οργανικές θέσεις ανά ειδικότητα και περιοχή έπρεπε να περάσουν από το ΠΥΣΠΕ, όπου γίνεται η καταγραφή των κενών και η εκτίμηση των λειτουργικών κενών μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2011.
Όσον αφορά τις υπεραριθμίες, το ΠΥΣΠΕ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
Το ΠΥΣΠΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
1. Αν υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις, υπεράριθμος θεωρείται αυτός που έχει το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
2. Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.
3. Οι εκπ/κοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός, που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω καλούνται από το ΠΥΣΠΕ να υποβάλουν δήλωση (αν θέλουν) τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στις οποίες υφίστανται τα οργανικά κενά εντός 10 (δέκα) ημερών.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων (Ικαρία) για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί και από τα δυο σχολεία που συγχωνεύονται.
Αξίζει να τονισθεί, ότι ενώ στην πρώτη δημοσίευση των σχολείων που συγχωνεύονταν από το Υπουργείο είχαν αναβαθμιστεί σε 7/θέσια τα σχολεία 1ο Αγίου Κηρύκου και Ευδήλου, στο ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε παρέμειναν ως έχουν (6/θέσια).
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας.
Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη παραπάνω διαδικασία, τοποθετούνται:
1. σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση ή
2. παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
Σε περίπτωση μόνο κατάργησης της σχολικής μονάδας (Άμπελος-Σκουρέικα), χάνεται η οργανική θέση των εκπαιδευτικών και θα βρεθούν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, αν δεν κάνουν δήλωση προτίμησης για κενή οργανική θέση.
Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων θα τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί που έχουν ζητήσει μετάθεση εντός ΠΥΣΠΕ και όσων ήρθαν με μετάθεση στη Σάμο.
Στη συνέχεια, θα κληθούν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, με τα κενά που θα έχει ανακοινώσει το ΠΥΣΠΕ, να δηλώσουν τα σχολεία προτίμησής τους και σύμφωνα με τα μόριά τους θα τοποθετηθούν σε σχολικές μονάδες. Άρα ο,τι ακούγεται διαφορετικό, από όπου και αν προέρχεται, δεν ισχύει.
Ως τρίτο θέμα ήταν ο επανακαθορισμός ομάδων σχολείων στη κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπ/κών. Αποφασίστηκε να υπάρχουν δύο ομάδες σχολείων, όπως είναι και η περιοχές στο ΠΥΣΠΕ Σάμου. Μία ομάδα σχολείων στη Α’ και μία στη Β’ Σάμου.
Όσον αφορά τις μεταθέσεις, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ανήλθαν σε 9.573, από τις οποίες ικανοποιήθηκαν μόνο 1.459 (ποσοστό 15,24%). Είναι το χαμηλότερο ποσοστό σε σχέση με τα προηγούμενα έτη (2004 – 41,52%, 2005 – 43,78%, 2006 – 39,63%, 2007 – 50,4%, 2008 – 51,35%, 2009 – 48,1%, 2010 – 34,73%). Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση του αριθμού αιτήσεων απόσπασης.
Το ποσοστό αυτό θα ήταν ακόμη μικρότερο αν είχαν τη δυνατότητα να ζητήσουν μετάθεση και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί. (Σύμφωνα με τον Ν. 3848/2010 οι εκπαιδευτικοί κατοχυρώνουν δικαίωμα μετάθεσης αφού υπηρετήσουν για τρία χρόνια στην ίδια περιφέρεια). Ο προσδιορισμός μικρού αριθμού οργανικών θέσεων μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το 2011 θα έχουμε μηδενικούς ή ελάχιστους διορισμούς εκπαιδευτικών στην Π.Ε.
Στο ΠΥΣΠΕ Σάμου ήρθαν με μετάθεση 6 εκπαιδευτικοί (5 δάσκαλοι στην Α’ Σάμου και 1 νηπιαγωγός στη Β’), ενώ έφυγαν 25. (3 δάσκαλοι, 6 νηπιαγωγοί, 1 μουσικός και 1 αγγλικών από την Α’ Σάμου και 5 δάσκαλοι και 11 νηπιαγωγοί από τη Β’.)
Κακαγιάννης Αντώνης
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Σάμου
3 σχόλια:
Χρόνια πολλά! Συνάδελφε, πότε θα γίνουν οι τοποθετήσεις των υπεράριθμων και πότε όσων είναι με μετάθεση εντός ΠΥΣΠΕ;
Την πέμπτη 12/5 συνεδριάζει το ΠΥΣΠΕ Σάμου για να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα και θα ανακοινωθούν και τα οργανικά κενά.
Οι συνάδελφοι έχουν το δικαίωμα μέσα σε 10 ημέρες να δηλώσουν σχολεία που υπάρχουν οργανικά κενά.
Συνήθως το ίδιο χρονικό περιθώριο δίνεται και στους συναδέλφους που ζητούν μετάθεση εντός ΠΥΣΠΕ ή έχουν έρθει από μετάθεση από άλλο ΠΥΣΠΕ να δηλώσουν και αυτοί σχολεία της προτίμησής τους.
Στη συνέχεια, αφού γίνουν πρώτα οι τοποθετήσεις των υπεράριθμων, ακολουθούν οι τοποθετήσεις όσων είναι με μετάθεση.
Ευχαριστώ πολύ
Δημοσίευση σχολίου