Κυριακή 29 Μαΐου 2022

Πρόταση του Συντονιστικού Αναπληρωτών και Αδιόριστων Εκπαιδευτικών προς τη Γ.Σ.

Αδιόριστοι – Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπαιδευτικών  Δ.Ε.

Πρόταση Ψηφίσματος του Συντονιστικού Αναπληρωτών και Αδιόριστων Εκπαιδευτικών που θα καταθέσουμε στη Γ.Σ. τη Δευτέρα 30-05-22

Ο νόμος 4589/19 (προσοντολόγιο) έχει οδηγήσει σε απόλυση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που κράτησαν όρθια τα δημόσια σχολεία εδώ και χρόνια! Η προϋπηρεσία, τα χρόνια αβεβαιότητας και ανασφάλειας, διαγράφονται μεμιάς, μοριοδοτούνται και δεν αποτελούν αναφαίρετο εργασιακό δικαίωμα. Αντίθετα η κυβέρνηση επιτάσσει την εναλλαγή μεταξύ εργασίας/ανεργίας! Ακυρώνει τα πτυχία και τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτά, επιβάλλοντας χιλιάδες φοιτητές, εργαζόμενους, αδιόριστους και άνεργους εκπαιδευτικούς να μπουν σε ένα αέναο κυνήγι «προσόντων». Θέλουν τους εκπαιδευτικούς sprinter – κυνηγούς συνεχών και μεταβαλλόμενων προσόντων, καθώς με Υπουργικές Αποφάσεις κάθε δύο χρόνια τα προσόντα θα αναμορφώνονται. Η ευθύνη της ανεργίας

μετατίθεται στους εργαζόμενους που δε «κατάφεραν» να γίνουν αρκετά ανταγωνιστικοί και «επαρκείς» ώστε να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας! Σκληρή αξιολόγηση, τιμωρητική, που θα τους οδηγήσει στην απόλυση! Επόμενος στόχος οι μόνιμοι! Κανένας δεν εξαιρείται! Όπως γράφεται και στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ, η μόνιμη σχέση εργασίας των εκπαιδευτικών πρέπει να αλλάξει σε σύμβαση ορισμένων μηνών.

Μετά το προσοντολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ, κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, παρά την «έκπληξη» του ΓΓ Κόπτση για τις διαρροές και τα δημοσιεύματα, φαίνεται ότι επεξεργάζονται τη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για διορισμούς το 2023, μαζί με προσοντολόγιο, αφού αν δεν πιάσει κανείς τη βάση στη βαθμολογία του ΑΣΕΠ δεν θα μετράνε ούτε τα μόρια ούτε η προϋπρεσία!

Η συστηματική προσπάθεια απαξίωσης των πτυχίων μας αποτελεί πάγια επιδίωξη κυβερνήσεων σε πλήρη συμφωνία με τις οδηγίες της ΕΕ και ΟΟΣΑ. Η αναγνώριση και ισοτιμία των κολλεγίων, η απαίτηση απόκτησης δεκάδων χαρτιών προκειμένου να μετρηθούμε στις λίστες της ανεργίας και της αναπλήρωσης του προσοντολογίου, οι συγχωνεύσεις τμημάτων κ.ά. δείχνουν την κατεύθυνση. Η δημόσια εκπαίδευση και το πανεπιστήμιο μπαίνει σε ευθεία αμφισβήτηση!Δεν αρκεί να σπουδάσουμε, δεν αρκεί να δουλεύουμε χρόνια, απαιτούν τώρα να αποδείξουμε την παιδαγωγική μας επάρκεια, δίνοντας πάλι εξετάσεις για μια θέση ολιγόμηνης εργασίας και ύστερα από μια ζωή εξετάσεων από το σχολείο, πανελληνίων,εξετάσεων στο πανεπιστήμιο να μην αρκούν ούτε αυτά. Η συγκεκριμένη διαδικασία μας εντάσσει για άλλη μια φορά στο παιχνίδι να βρισκόμαστε ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο, κανιβαλίζοντας μεταξύ μας τους κόπους χρόνων.

Για άλλη μια φορά η συζήτηση για την αναγκαιότητα μαζικών μόνιμων διορισμών χρησιμοποιείται με τον πιο χυδαίο τρόπο για την εξυπηρέτηση προεκλογικών υποσχέσεων των κομματικών επιτελείων, με μοναδικό σκοπό την ομηρία των χιλιάδων αναπληρωτ(ρι)ών συναδέλφ(ισσ)ων σε πλαστά διλήμματα: Προσοντολόγιο ή γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ!

Καλούμε όλους/όλες τους/τις συναδέλφους/ισσες σε συσπείρωση και συμμετοχή στις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων τους!

Κανένας εφησυχασμός μπροστά στις όποιες εξελίξεις! Θα δώσουμε δυναμικά το παρόν με απεργιακές κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι.

Κανένας ΑΣΕΠ, κανένα προσοντολογίο! Τέρμα πια στην ελαστική εργασία!

Αγωνιζόμαστε για:

· Κατάργηση της ελαστικής εργασίας. Κατάργηση του νόμου 4589/19 και 4692/20. Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ

· Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών! Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση τώρα ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

· Πλήρη εξίσωση προς τα πάνω των εργασιακών, ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων με αυτά των μονίμων – πλήρης προστασία της μητρότητας.

· Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία. Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με διορισμούς.

· Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.

· Όλα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία στα πρωινά τμήματα με παράλληλη πρόσληψη εκπαιδευτικών για την πλήρη στελέχωση των τμημάτων ΖΕΠ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: