Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

(NEA) Ενσταση προς τη Διεύθυνση Προσωπικού ΔΕ του υπουργείου Παιδείας, της Ποθητής Ορφανού

Αξιότιμη Κα. Διευθύντρια

Η ως άνω και υπογράφουσα την παρούσα ένσταση Ποθητή Ορφανού, κλάδου Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), εργάζομαι ως αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Η θέση μου στο πίνακα αναπληρωτών είναι 279. Εργάζομαι με διάθεση 14 ωρών στην Α΄ Σάμου όπου και ζω.

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, ενημερώθηκα ότι διατίθενται 4 (τέσσερις) επιπλέον ώρες στα σχολεία της περιοχής τις οποίες και ζήτησα, σύμφωνα με την εγκύκλιο . με Αρ. Πρωτ. 73493/Δ2/23-06-2010. Το οικείο ΠΥΣΠΕ όμως, αν και όφειλε (σύμφωνα με την ως άνω εγκύκλιο) δεν μου τις διέθεσε. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ώρες αυτές δεν έχουν καλυφθεί έως και σήμερα.

Η αιτιολογία της άρνησης στο αίτημά μου (να μου δοθούν οι 4 αυτές ώρες) ήταν ότι "δεν προτίθενται να εφαρμόσουν την ως άνω εγκύκλιο".

Στη συνέχεια, πληροφορήθηκα ότι στη περιοχή Γ΄Λέσβου προσελήφθη συνάδελφος με εργασιακή σχέση αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, η δε θέση του είναι 592. ΕΝΩ Η ΚΕΝΗ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ την εποχή κατάθεσης των σχετικών αιτήσεών μας, στην οποία συμπληρωματικά να αναφέρω ότι δήλωσα "ΝΑΙ" σε όλα και ότι η δική μου προϋπηρεσία ανέρχεται σε ένα σχολικό έτος στην Α΄βάθμια της Α΄Σάμου.

Κατόπιν των ανωτέρω, είναι άξιον απορίας:

1.Το κενό της θέσης στη Γ΄Λέσβου, πως και γιατί δεν εμφανίστηκε αρχικά, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι προϋπήρχε;

2. Πως και γιατί ελήφθη η απόφαση της μη μετατροπής της δικής μου σύμβασης σε πλήρους ωραρίου από την Δ/νση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου;

3.Ποιός θα αναλάβει την ευθύνη ενώπιον των γονέων για τις δεκάδες χαμένες ώρες μαθημάτων στην περιοχή της Γ΄Λέσβου;

Παρακαλώ να με πληροφορήσετε για την άσκηση κάθε νόμιμου μέσου, με σκοπό τη διεκδίκηση του ΝΟΜΙΜΟΥ δικαιώματός μου μετατροπής της σύμβασής μου σε πλήρους ωραρίου, ώστε και να παραμείνω στη θέση μου στους πίνακες και να μην βρεθώ 'ξαφνικά" πολύ χαμηλότερα, ενώ η συνάδελφος που προσελήφθη τώρα ως ΑΚΩ, στη λήξη του σχολικού έτους θα με ξεπεράσει στα μόρια και επιπλέον θα απολαμβάνει την προς τα άνω μισθολογική διαφορά.

Επειδή η συγκεκριμένη αδικία είναι κατάφωρη και είναι σίγουρο ότι δεν θα την επιτρέψετε, παρακαλώ για τις απαραίτητες ενέργειες προς ανατροπή της αδικίας.

Μετά τιμής

Ποθητή Ορφανού (ΠΕ05)

Δεν υπάρχουν σχόλια: