Την Παρασκευή 15/02/2012 το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου επισκέφτηκε τις νέες Σχολικές Συμβούλους με σκοπό να καταστήσει γνωστές τις θέσεις του Συλλόγου για την Αξιολόγηση καθώς επίσης και το πλαίσιο συνεργασίας των Σχολικών Συμβούλων με τα Σχολεία.
Στη συζήτηση κατατέθηκαν τα εξής :
1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΛΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
2. Ο Σύλλογος είναι κάθετα αντίθετος στην αξιολόγηση – χειραγώγηση του εκπαιδευτικού και την αυτοαξιολόγηση των Σχολικών Μονάδων, σύμφωνα και με τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων του Συλλόγου Δ/Ν Σάμου
3. Ο Κλάδος αγωνίστηκε για να καταργήσει το θεσμό του Επιθεωρητή και να καθιερώσει το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου, τον οποίο στηρίζει
4. Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου είναι :
a. να στηρίζει, να συμβουλεύει και να επιλύει το όποιο πρόβλημα παρουσιάζεται στην τάξη, μετά από πρόσκληση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού της τάξης
b. να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς σε τακτά διαστήματα με την απαλλαγή τους από τα διδακτικά τους καθήκοντα και όχι σε μη εργάσιμες ημέρες
c. να προβαίνει ο ίδιος σε δειγματικές διδασκαλίες μέσα στην τάξη
5. Κατά τις επισκέψεις των Σχολικών Συμβούλων στα Σχολεία υπάρχει η δυνατότητα γνωριμίας με τους Εκπαιδευτικούς στα κενά τους ή στα διαλείμματα, αλλά οι επισκέψεις μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας θα γίνονται μετά από πρόσκληση του εκπαιδευτικού
6. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων όλων των Σχολικών Μονάδων να προχωρήσουν άμεσα σε Συνεδριάσεις ανά Σχολική Μονάδα (έχετε ενημερωθεί με προηγούμενη εγκύκλιο του Συλλόγου) προκειμένου να συζητηθούν τα θέματα: Αξιολόγηση -Συγχωνεύσεις-Υποβιβασμοί σχολείων κ.α.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Στη συζήτηση κατατέθηκαν τα εξής :
1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΛΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
2. Ο Σύλλογος είναι κάθετα αντίθετος στην αξιολόγηση – χειραγώγηση του εκπαιδευτικού και την αυτοαξιολόγηση των Σχολικών Μονάδων, σύμφωνα και με τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων του Συλλόγου Δ/Ν Σάμου
3. Ο Κλάδος αγωνίστηκε για να καταργήσει το θεσμό του Επιθεωρητή και να καθιερώσει το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου, τον οποίο στηρίζει
4. Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου είναι :
a. να στηρίζει, να συμβουλεύει και να επιλύει το όποιο πρόβλημα παρουσιάζεται στην τάξη, μετά από πρόσκληση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού της τάξης
b. να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς σε τακτά διαστήματα με την απαλλαγή τους από τα διδακτικά τους καθήκοντα και όχι σε μη εργάσιμες ημέρες
c. να προβαίνει ο ίδιος σε δειγματικές διδασκαλίες μέσα στην τάξη
5. Κατά τις επισκέψεις των Σχολικών Συμβούλων στα Σχολεία υπάρχει η δυνατότητα γνωριμίας με τους Εκπαιδευτικούς στα κενά τους ή στα διαλείμματα, αλλά οι επισκέψεις μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας θα γίνονται μετά από πρόσκληση του εκπαιδευτικού
6. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων όλων των Σχολικών Μονάδων να προχωρήσουν άμεσα σε Συνεδριάσεις ανά Σχολική Μονάδα (έχετε ενημερωθεί με προηγούμενη εγκύκλιο του Συλλόγου) προκειμένου να συζητηθούν τα θέματα: Αξιολόγηση -Συγχωνεύσεις-Υποβιβασμοί σχολείων κ.α.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος
Η
Γραμματέας
|
Κακαγιάννης Αντώνης
Εμμανουηλίδου Αλεξία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου