Η αναλγησία , η απανθρωπιά , η έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης και η ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Παιδείας ξεπέρασαν χθες κάθε όριο στην εξέταση των αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων της Π.Ε.
Με απόφαση του ίδιου του Υπουργού αποφασίστηκε να δοθούν αποσπάσεις, όχι με βάση τα πραγματικά λειτουργικά κενά, αλλά μόνο από πλεονασματικές προς ελλειμματικές περιοχές. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αποσπασθούν συνάδελφοι σε μια Δ/νση με λιγότερα μόρια επειδή προέρχονταν από πλεονασματική περιοχή, τη στιγμή που τη Διεύθυνση αυτή τη ζητούσαν άλλοι συνάδελφοι με πολύ περισσότερα μόρια, αλλά προέρχονταν από ελλειμματική περιοχή.
Επί δώδεκα ώρες χθες η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν μπορούσε ούτε η ίδια να βγάλει άκρη, με τις προϋποθέσεις που έθετε, προκειμένου να γίνουν οι αποσπάσεις. Τελικά κατέληξε στο να ικανοποιήσει μόνο 159 !!! αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων μας όλων των ειδικοτήτων και 69 στην Ειδική Αγωγή. Φυσικά, αν οι αποσπάσεις γίνονταν με βάση τα πραγματικά λειτουργικά κενά που απέστειλαν οι Δ/νσεις Π.Ε. θα ικανοποιούνταν χιλιάδες αιτήσεις.
Το "έγκλημα" σε βάρος των συναδέλφων μας, που ζητούσαν απόσπαση, ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ, αφού το Υπουργείο αυτοδιαψεύστηκε με προσλήψεις αναπληρωτών σε περιοχές που πριν λίγο ισχυριζόταν ότι δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά και δεν ικανοποίησε καμιά απόσπαση. Πρακτικές πέρα και έξω από κάθε λογική.
Η στάση και οι αλχημείες της πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Παιδείας έχουν πλημμυρίσει με οργή και αγανάκτηση χιλιάδες εκπαιδευτικούς της Π.Ε., που αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα (υγείας, οικογενειακά, οικονομικά) και βλέπουν τις οικογένειές τους και τις προσωπικές τους ζωές να διαλύονται.
Καλώ όλους τους συναδέλφους, των οποίων η αίτηση δεν ικανοποιήθηκε, να υποβάλουν αίτηση επανεξέτασης και το Δ.Σ. της ΔΟΕ να παρέμβει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και να απαιτήσει την εξέταση των αιτήσεων απόσπασης όλων των εκπαιδευτικών της Π.Ε., με βάση τα πραγματικά λειτουργικά κενά.
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου