Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Ο Αλέξανδρος Βέλιος μιλά για τις τελευταίες 100 μέρες της ζωής του

Για την κατάσταση της υγείας μίλησε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βέλιος στην εφημερίδα Espresso. O γνωστός δημοσιογράφος δημοσιοποίησε την απόφασή του να ζητήσει ευθανασία και έχει αναφερθεί στη μάχη του με τον καρκίνο -«άνιση» τη χαρακτηρίζει…- στο βιβλίο του «Εγώ κι ο θάνατός μου».

Στη συνέντευξή του στην εφημερίδα Espresso περιγράφει την τρέχουσα κατάσταση της υγείας του με τη φράση: «Κόπωση. Δραστηριότητα με το σταγονόμετρο. Αλλά ακόμη γράφω, διαβάζω, λειτουργώ», προσθέτοντας ότι «με βάση τις προβλέψεις των γιατρών και την παθολογική κόπωση που έχει αρχίσει να με καταλαμβάνει, οι 100 μέρες λειτουργικής ζωής μοιάζουν αυτή τη στιγμή με όνειρο απατηλό».

Στην ίδια συνέντευξη αναφέρθηκε στην οδύνη που βιώνει η οικογένειά του. «Φοβάμαι ότι οι δικοί μου άνθρωποι πονούν περισσότερο από μένα για το επερχόμενο, τουλάχιστον όμως αισθάνονται υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν την ίδια, σχεδόν, ψυχραιμία με μένα», λέει μεταξύ άλλων, ενώ στην ερώτηση αν έχει αποδεχθεί το θάνατο απαντά: «Απολύτως. Δεν είχα, άλλωστε και άλλη επιλογή! Οι κλαυθμοί δεν με χαρακτηρίζουν».

Πώς ζει την κάθε ημέρα του; «Έζησα σε πυρετώδη δραστηριότητα τις 2-3 εβδομάδες πριν από την παρουσίαση του βιβλίου μου. Τώρα προσπαθώ να ανταποκρίνομαι στις βασικότερες υποχρεώσεις μου, αλλά σε συντομογραφία. Οι μπαταρίες μου αδειάζουν», τονίζει ο Αλέξανδρος Βέλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: