Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μέσα σε συνθήκες πανδημίας, εγκλεισμού και απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, το ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε στη δημοσιότητα και θέτει σε δημόσια διαβούλευση το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5133) που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα στο νομοσχέδιο προβλέπεται:
Πρόκειται για μια κίνηση απαράδεκτη και εχθρική απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που δίνουν την μάχη για τη στήριξη των μαθητών κάτω από όλες τις συνθήκες, στους γονείς και στους μαθητές. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση της Ν.Δ. αξιοποιούν αυτές τις συνθήκες, της πανδημίας και του περιορισμού της κυκλοφορίας ως ευκαιρία για να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους. Δε θα το επιτρέψουμε! Οι σχεδιασμοί και η τακτική της Κυβέρνησης πρέπει να καταδικαστούν απ’ όλη την κοινωνία.
Μαρία Δάλλη - Αντώνης Κακαγιάννης
Μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σάμου
Μέσα σε συνθήκες πανδημίας, εγκλεισμού και απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, το ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε στη δημοσιότητα και θέτει σε δημόσια διαβούλευση το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5133) που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα στο νομοσχέδιο προβλέπεται:
- Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, εσωτερική και εξωτερική, από το Σεπτέμβριο του 2020 και ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το Σεπτέμβριο του 2021. Δηλαδή, επαναφορά του επιθεωρητισμού με έμφαση στην κατηγοριοποίηση-ανταγωνισμό των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση-χειραγώγηση-κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών.
- Μετατροπή του Λυκείου και του Γυμνασίου σε εξεταστικό κέντρο και ένταση των ταξικών φραγμών, με την αύξηση του μέσου όρου προαγωγής-απόλυσης, με την αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων, με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στο Λύκειο και την ένταση των εξεταστικών φραγμών στο Γυμνάσιο. Παράλληλα, έμφαση στο αυταρχικό σχολικό πλαίσιο (αποβολές, διαγωγή, κλπ.). Με δυο λόγια: σχολείο για όποιον αντέχει. Οικονομικά, μορφωτικά, ψυχολογικά.
- Αμφισβήτηση του παιδαγωγικού ρόλου του νηπιαγωγείου με την εισαγωγή ειδικοτήτων στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση (Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή).
- Αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών σε νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση (έμφαση στις δεξιότητες και όχι στη γνώση)
Πρόκειται για μια κίνηση απαράδεκτη και εχθρική απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που δίνουν την μάχη για τη στήριξη των μαθητών κάτω από όλες τις συνθήκες, στους γονείς και στους μαθητές. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση της Ν.Δ. αξιοποιούν αυτές τις συνθήκες, της πανδημίας και του περιορισμού της κυκλοφορίας ως ευκαιρία για να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους. Δε θα το επιτρέψουμε! Οι σχεδιασμοί και η τακτική της Κυβέρνησης πρέπει να καταδικαστούν απ’ όλη την κοινωνία.
Θέλουμε ένα ανοιχτό, δημοκρατικό δημόσιο σχολείο με μαθητές που να
ανοίγουν φτερά, όχι να σέρνουν αλυσίδες!
Μαρία Δάλλη - Αντώνης Κακαγιάννης
Μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σάμου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου