Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών ΠΕ70 για τη διπλή μοριοδότηση συναδέλφων

Είμαστε η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, παρόλο που κάποιοι θέλουν να το παρουσιάσουν ότι είμαστε η μειοψηφία, κυρίως απόφοιτοι του 2011, 12, 13, 14 κ.ο.κ, οι οποίοι έχουν θιγεί από την καταστρατήγηση του πίνακα γενικής αγωγής ΠΕ 70. Ο λόγος είναι η παράνομη δίχως νομική βάση διπλή μοριοδότηση των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50 στο πίνακα ΠΕ 70 και στον ΠΕ 70.50 . Μιλάμε για καταστρατήγηση διότι οι συνάδελφοι, απόφοιτοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, με πιο πρόσφατο έτος κτήσης πτυχίου και με χαμηλότερο βαθμό πτυχίου προσπερνούν συναδέλφους που έχουν παλαιότερο έτος κτήσης πτυχίου και μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου.

Σκοπός της κίνησης μας, είναι ξεκάθαρα:
  1. Η ανάδειξη του προβλήματος που έχει παρουσιαστεί.
  2. Η παύση της παράνομης διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών ΠΕ 70,50 και στους δύο πίνακες (ΠΕ 70 και ΠΕ 71/70.50).
  3. Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70,50 μόνο στον πίνακα ΣΜΕΑΕ (ΠΕ 71/70,50), στον οποίο και ανήκουν.
  4. Η δίκαιη αποκατάσταση της μοριοδότησης των συναδέλφων που έχουν θιγεί λόγω της παρούσας παράνομης μοριοδότησης.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο «η προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού υπολογίζεται στους πίνακες αναπληρωτών μόνο στον κλάδο στον οποίο προσφέρθηκε (άρθρο 6, παρ. 13.α του ν. 3255/2004, όπως προστέθηκε με το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005)». Άρα, σύμφωνα με τον σκοπό του νόμου, όποιος έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής, τα μόρια του πρέπει να προσμετρούνται για τον κλάδο της Ειδικής (σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής), και όποιος έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του στον κλάδο της Γενικής Αγωγής, τα μόρια του πρέπει να προσμετρούνται για τον κλάδο της Γενικής. Το επιχείρημα ότι είμαστε όλοι ένας τυπικά κλάδος δεν μπορεί να φαλκιδεύσει την αξιοκρατία υπό την έκφανση της καταλληλότητας.

Ερωτήσεις προς σκέψη και προβληματισμό:
  1. Πως γίνεται συνάδελφοι που έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή να παίρνουν μόρια και στην Γενική Αγωγή;
  2. Πως το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων θεωρεί τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70,50 ότι ανήκουν στον ίδιο κλάδο με τους ΠΕ 70 από την στιγμή που τα προσόντα πρόσληψης είναι διαφορετικά;
  3. Από την στιγμή που τους θεωρεί ότι ανήκουν στον ίδιο κλάδο, οι ΠΕ 70 με τους ΠΕ 70,50 , γιατί καλεί τους ΠΕ 70,50 να κάνουν αίτηση με την εγκύκλιο της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 71;
  4. Αν το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων θεωρεί ότι η Εκπαίδευση είναι Ενιαία, γιατί δημοσιεύει δύο εγκυκλίους, μία για τη Γενική Αγωγή και μία για την Ειδική Αγωγή;
  5. Το Υπουργείο πρέπει να μας διευκρινίσει αν τελικά θεωρεί την Εκπαίδευση Ενιαία, διότι το ίδιο το Υπουργείο κάνει τον εξής διαχωρισμό: Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ και Εκπαιδευτικοί Δάσκαλοι Γενικής Αγωγής.
  6. Μήπως το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δεν θεωρεί την εκπαίδευση Ενιαία από την στιγμή που υπάρχουν και διαφορετικές Πανεπιστημιακές Σχολές για τους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Αγωγής και για τους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής;
  7. Τέλος, νομίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δεν συμπεριφέρεται ισότιμα και ισάξια στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόχους άλλων μεταπτυχιακών, πέραν της Ειδικής Αγωγής, δείχνοντας ευνοϊκή μεταχείριση σε εκπαιδευτικούς – κατόχους μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής.
Κλείνοντας να ξεκαθαρίσουμε πως δεν επιζητούμε την αντιπαράθεση με κανένα συνάδελφο μας, αλλά επιδιώκουμε την περιφρούρηση του δικαιώματος μας στην εργασία και διεκδικούμε ίση αντιμετώπιση όλων των αναπληρωτών γιατί η ζωή δεν μπορεί να είναι απλώς άδικη για κάποιους όπως ακούμε από κύκλους του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.


ΠΕ 70

Δεν υπάρχουν σχόλια: