Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ για αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας - Καθοριστικός ο ρόλος των σχολικών Συμβούλων


Επισπεύδονται οι διαδικασίες εφαρμογής της αξιολόγησης, αρχής γενομένης από την... "αυτοαξιολόγηση" των σχολικών μονάδων με επικεφαλής της διαδικασίας τους σχολικούς συμβούλους. 

Τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου όλων των σχολείων της χώρας ορίζει εγκύκλιος την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου και τη δημοσιεύει η ΔΟΕ. Καθοριστικό ρόλο -λέει- θα παίζουν πλέον οι σύμβουλοι... Πίσω στους επιθεωρητές λοιπόν; Τέρμα η... συμβουλευτική;

Καλό θα ήταν να πάρουμε αποφάσεις ως Σύλλογοι Διδασκόντων σε κάθε σχολείο να μη συμμετάσχουμε στα πιλοτικά προγράμματα αυτοαξιολόγησης ακόμη κι αν το σχολείο μας επιλεγεί από το Σύμβουλο γι΄ αυτό το σκοπό.

Είναι μεγάλη η ευθύνη μας, συνάδελφοι, να μη γίνουμε εμείς η αιτία χωρισμού των σχολείων σε α΄, β΄ και γ΄ κατηγορίες. Αυτό θα σημάνει και τη διαφορετική χρηματοδότηση και τη διαφορετική αντιμετώπιση των παιδιών σ΄ αυτά τα σχολεία, ιδιαίτερα από τοπικούς και άλλους φορείς που θα ψάχνουν πού να ξετυλίξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

Κι ας μην ξεχνάμε ότι εμείς εδώ βρισκόμαστε ήδη σε προβληματική περιοχή. Ας μην παγιώσουμε αυτή την κατάσταση μπαίνοντας στο ψευτοδίλημμα του "καλύτερου" (είτε δασκάλου είτε σχολείου)... 
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε κι η φωτιά δυναμώνει...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: