Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Γιατί προτείνει την αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας



Το υπουργείο Παιδείας παράλληλα με την εγκύκλιο για την Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας απέστειλε και το ακόλουθο κείμενο που "εξηγεί" γιατί τέλος πάντων η αξιολόγηση είναι καλό πράγμα και πώς θα διορθώσει τις "οδυνηρές" εμπειρίες που βιώναμε στο παρελθόν οι εκπαιδευτικοί...

Μα ποιον κοροϊδεύουν επιτέλους; Και μόνο που παραδέχονται ότι αλλάζουν το όνομα της εξωτερικής αξιολόγησης σε "αυτοαξιολόγηση" για να μην πηγαίνει ο νους μας στο κακό... δείχνει ακριβώς ότι θα προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο για να μας αποπροσανατολίσουν από τους πραγματικούς σκοπούς και βλέψεις που έχουν για το μελλοντικό πρόσωπο της Παιδείας!

H συγκεκριμένη εγκύκλιος έχει αρκετά αφιλόξενη γλώσσα και είναι πολυσέλιδη, όμως κάνετε τον κόπο να τη διαβάσετε και να δείτε και το ρόλο που επιφυλλάσσουν για τους σχολικούς συμβούλους και για τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και για τους τοπικούς φορείς...

Και μέσα σ΄ όλα αυτά προσπαθήστε να ανακαλύψετε το ρόλο που θα έχει απομείνει στην πραγματική εκπαίδευση και το πού θα εξοβελιστεί ο μαθητής ύστερα από τόσο πια σχεδιασμό... Είναι το μέλλον που μας επιφυλλάσσουν και είναι οι δικές μας συνθήκες εργασίας που διακυβεύονται χωρίς επιστροφή...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: