Το ψήφισμα κατατέθηκε στο Δ.Σ. του συλλόγου στις 17/2/16, αλλά δεν ψηφίστηκε.
Το Δ. Σ. ………… καταγγέλλει ως απαράδεκτη την τροπολογία νόμου για την ειδική αγωγή που κατατέθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αιφνιδιαστικά και χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα, ακολουθώντας προσφιλείς τακτικές προηγουμένων κυβερνήσεων (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ), στο σχέδιο νόμου «μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις».
Η τροπολογία ακολουθεί τις οδηγίες της Ε. Ε. για την πλήρη διάλυση των σταθερών δομών της ειδικής εκπαίδευσης, με άλλοθι το επιχείρημα της «πλήρους ένταξης» μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία. Με αυτόν τον τρόπο στοχοποιεί τη μειοψηφία των μαθητών με αναπηρία που καταφέρνουν να επιβιώνουν σε δημόσιες και δωρεάν δομές ειδικής αγωγής και επιδιώκει τη μείωση του κρατικού κόστους για την εκπαίδευσή τους.
Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. υλοποιεί δεσμεύσεις προηγούμενων κυβερνήσεων με περισσό ζήλο και προετοιμάζει το έδαφος για νέο χορό προγραμμάτων Ε. Σ. Π. Α. στο όνομα της συνεκπαίδευσης.
Αν η τροπολογία γίνει νόμος αλλάζει εντελώς ο χαρακτήρας και ο προσανατολισμός των τμημάτων ένταξης, αφού χρεώνεται στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα Τ. Ε. ρόλος παράλληλης στήριξης μειωμένου αριθμού μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα, καλλιεργώντας λανθασμένες αντιλήψεις αναφορικά με το ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί την πανάκεια για τις εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών. Έτσι μειώνεται ο εκπαιδευτικός χρόνος και οι στοχευμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή που ανήκει στο δυναμικό του τμήματος ένταξης.
Η συγκεκριμένη τροπολογία με τη δικαιολογία της πλήρους ένταξης των μαθητών με ειδικές ανάγκες, αφού έχει σταθεροποιηθεί το μοίρασμα εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε 2, 3 ή και 4 μαθητές με αναπηρία τα προηγούμενα χρόνια, σε συνδυασμό με την είσοδο των κουπονιών στην εκπαίδευση προετοιμάζει την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση πλευρών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, μεταφέροντας το κόστος στις οικογένειες των μαθητών.
Παράλληλα ενώ υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, διατηρεί με στόχο να υλοποιήσει παλαιότερη διάταξη για τοποθέτηση νηπιαγωγών ειδικής αγωγής σε ειδικά σχολεία.
Το Δ. Σ. ………… καταγγέλλει ως απαράδεκτη την τροπολογία νόμου για την ειδική αγωγή που κατατέθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αιφνιδιαστικά και χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα, ακολουθώντας προσφιλείς τακτικές προηγουμένων κυβερνήσεων (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ), στο σχέδιο νόμου «μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις».
Η τροπολογία ακολουθεί τις οδηγίες της Ε. Ε. για την πλήρη διάλυση των σταθερών δομών της ειδικής εκπαίδευσης, με άλλοθι το επιχείρημα της «πλήρους ένταξης» μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία. Με αυτόν τον τρόπο στοχοποιεί τη μειοψηφία των μαθητών με αναπηρία που καταφέρνουν να επιβιώνουν σε δημόσιες και δωρεάν δομές ειδικής αγωγής και επιδιώκει τη μείωση του κρατικού κόστους για την εκπαίδευσή τους.
Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. υλοποιεί δεσμεύσεις προηγούμενων κυβερνήσεων με περισσό ζήλο και προετοιμάζει το έδαφος για νέο χορό προγραμμάτων Ε. Σ. Π. Α. στο όνομα της συνεκπαίδευσης.
Αν η τροπολογία γίνει νόμος αλλάζει εντελώς ο χαρακτήρας και ο προσανατολισμός των τμημάτων ένταξης, αφού χρεώνεται στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα Τ. Ε. ρόλος παράλληλης στήριξης μειωμένου αριθμού μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα, καλλιεργώντας λανθασμένες αντιλήψεις αναφορικά με το ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί την πανάκεια για τις εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών. Έτσι μειώνεται ο εκπαιδευτικός χρόνος και οι στοχευμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή που ανήκει στο δυναμικό του τμήματος ένταξης.
Η συγκεκριμένη τροπολογία με τη δικαιολογία της πλήρους ένταξης των μαθητών με ειδικές ανάγκες, αφού έχει σταθεροποιηθεί το μοίρασμα εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε 2, 3 ή και 4 μαθητές με αναπηρία τα προηγούμενα χρόνια, σε συνδυασμό με την είσοδο των κουπονιών στην εκπαίδευση προετοιμάζει την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση πλευρών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, μεταφέροντας το κόστος στις οικογένειες των μαθητών.
Παράλληλα ενώ υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, διατηρεί με στόχο να υλοποιήσει παλαιότερη διάταξη για τοποθέτηση νηπιαγωγών ειδικής αγωγής σε ειδικά σχολεία.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
· ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
· ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
· ΙΣΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου