Παρακολουθώ και διαβάζω όλες αυτές τις μέρες πληθώρα κειμένων και αναλύσεων,
άλλοτε καταγγελτικών και άλλοτε στηριγμένων σε λάθος στοιχεία, σε σχέση με την
Υπουργική Απόφαση που βγήκε (ναι βγήκε κιόλας!) για τη λειτουργία του ενός και
Ενιαίου Τύπου Δημοτικού Σχολείου που θα λειτουργήσει από τη νέα σχολική χρονιά.
Έτσι λοιπόν μπήκα στον πειρασμό να ψάξω -ακόμα ακόμα και τον πραγματικό αριθμό των Δημοτικών όλων των τύπων- καθώς και να ανακαλέσω στη μνήμη μου με τα αντίστοιχα ΦΕΚ τα Ωρολόγια Προγράμματα κάθε σχολείου και όχι στο περίπου κι ό,τι θυμάται ο καθένας.
Τα πράγματα δεν φαίνονται και πολύ ευοίωνα… στο χέρι μας όμως είναι να τα οδηγήσουμε υπεύθυνα, σοβαρά και με επιστημονική άποψη τεκμηριωμένα εκεί που εμείς ξέρουμε πως πρέπει να πάνε. Αυτά για αρχή και για έναν προβληματισμό απ’ όλους ώστε να κάνουμε πράξη τον όποιο διάλογο μπορεί να γίνει από δω και πέρα… Πάντως όσες κυβερνήσεις κι αν αλλάξουν, όσοι υπουργοί κι αν περάσουν, μια σταθερά στο χώρο της Παιδείας είναι ακλόνητη: Όλα τα σημαντικά νομοσχέδια και οι κομβικές αποφάσεις κατατίθενται πάντα σε περίοδο που είναι κλειστά τα σχολεία. Αυτό έγινε και τώρα… κρίμα…
Βασίλης Χατζής Δάσκαλος
Έτσι λοιπόν μπήκα στον πειρασμό να ψάξω -ακόμα ακόμα και τον πραγματικό αριθμό των Δημοτικών όλων των τύπων- καθώς και να ανακαλέσω στη μνήμη μου με τα αντίστοιχα ΦΕΚ τα Ωρολόγια Προγράμματα κάθε σχολείου και όχι στο περίπου κι ό,τι θυμάται ο καθένας.
Τα πράγματα δεν φαίνονται και πολύ ευοίωνα… στο χέρι μας όμως είναι να τα οδηγήσουμε υπεύθυνα, σοβαρά και με επιστημονική άποψη τεκμηριωμένα εκεί που εμείς ξέρουμε πως πρέπει να πάνε. Αυτά για αρχή και για έναν προβληματισμό απ’ όλους ώστε να κάνουμε πράξη τον όποιο διάλογο μπορεί να γίνει από δω και πέρα… Πάντως όσες κυβερνήσεις κι αν αλλάξουν, όσοι υπουργοί κι αν περάσουν, μια σταθερά στο χώρο της Παιδείας είναι ακλόνητη: Όλα τα σημαντικά νομοσχέδια και οι κομβικές αποφάσεις κατατίθενται πάντα σε περίοδο που είναι κλειστά τα σχολεία. Αυτό έγινε και τώρα… κρίμα…
Βασίλης Χατζής Δάσκαλος
ΠΕ 70 & ΠΕ
18.02
Μέλος του ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
πηγή ΔΟΕ
facebook , http://fresh-education.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου