Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Τι αλλάζει σε δημοτικό και γυμνάσιο το Σεπτέμβριο με τη νέα σχολική χρονιά

Στις 12 Σεπτεμβρίου θα χτυπήσει το κουδούνι για όλους τους μαθητές σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Πρωτάκια και "έμπειροι" μαθητές θα πάνε στις τάξεις τους και κάποια πράγματα θα είναι τελείως διαφορετικά.

Γονείς και μαθητές θα πρέπει να προσαρμοσθούν σε νέες συνήθειες και νέα δεδομένα.

Το υπουργείο Παιδείας έχει υποσχεθεί όλους τους καθηγητές στις θέσεις τους ήδη από τις 6/9 και αν εφαρμοστεί αυτό πράγματι θα είναι μεγάλη αλλαγή.

Αλλά ας δούμε επί της ουσίας ποιες αλλαγές θα έχουν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές.

Συγκεκριμένα, θα μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας αλλά και τα εξεταζόμενα μαθήματα ενώ αλλάζει η περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών. Το υπουργείο Παιδείας πιστεύει πως οι αλλαγές στοχεύουν στην απόκτηση ουσιαστικών γνώσεων και αύξηση του ελεύθερου χρόνου για τα παιδιά και αφορούν στον εξορθολογισμό της ύλης, ωστόσο υπάρχουν ήδη πολλές αντιδράσεις.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Οι αλλαγές που θα εφαρμοστούν το Σεπτέμβριο στο Δημοτικό:

-Το ωράριο θα λήγει στις 13:15

-Το ωράριο του ολοήμερου θα ξεκινάει 13:15 και θα τελειώνει στις 16:00

-Θα υπάρχει δυνατότητα πρόωρης λειτουργίας των δημοτικών σχολείων από τις 07:00

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

-Τέλος πια στα τρία τρίμηνα, όπως και στα Λύκεια οι μαθητές θα παίρνουν βαθμούς σε δύο τετράμηνα

-Θα μειωθεί ο χρόνος των προαγωγικών εξετάσεων

-Θα μειωθούν τα μαθήματα που εξετάζονται στις προαγωγικές εξετάσεις

-Θα υπάρχει για όλα τα μαθήματα ένα ωριαίο διαγώνισμα το πρώτο τετράμηνο

-Για τα μαθήματα που δεν εξετάζονται στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα υπάρχει ένα ωριαίο διαγώνισμα το δεύτερο τετράμηνο ή μια συνθετική εργασία

-Στο δεύτερο εξάμηνο οι καθηγητές όλων των γνωστικών αντικειμένων θα έχουν τη δυνατότητα αντί διαγωνίσματος να προτείνουν συνθετική εργασία η οποία θα λαμβάνεται υπόψη στη βαθμολογία.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Μπορεί ακόμη να μην έχουν ανακοινωθεί οι νέες οδηγίες και δεν έχουν βγει εγκύκλιοι είναι σίγουρο ότι θα υπάρξουν αλλαγές στην ύλη, στον τρόπο διδασκαλίας, στη διαχείριση της ύλης και στις δραστηριότητες των μαθητών

Δεν υπάρχουν σχόλια: